Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR)
Marketing Concept, Way of Communication and PR Activities of the Czech Federation of Bodybuilding and Fitness (CFBF)
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/865/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/865Identifikátory
SIS: 29427
Kolekce
- Kvalifikační práce [8886]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Navrátilová, Miroslava
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
21. 9. 2006
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Marketingová koncepce, způsob komunikace a PR aktivity Svazu kulturistiky a fitness České republiky (S.KFČR) Marketing conception, way of communication and PR activities of Czech federation of bodybuilding and fitness (CFBF) Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci, způsob komunikace a PR aktivity SKFČR a na základě výsledků analýz a dotazníkového šetření navrhnout nové efektivní postupy v těchto oblastech. Metoda: Analýza bude provedena pomocí analýzy STEP a SWOT a matice BCG. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci SKFČR v oblasti marketingu, komunikace a PR aktivit při zohlednění všech faktorů. Vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření. Navrhnutí nové marketingové koncepce a způsobů a prostředků v oblasti komunikace a PR aktivit. Klíčová slova: Analýza STEP, analýza SWOT, matice BCG, dotazníkové šetření, marketingová koncepce, komunikace, PR aktivity, Svaz kulturistiky a fitness České republiky (SKFČR) 1