Politická komunikace na sociálních sítích
Political communications in social media
diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86424Identifikátory
SIS: 165638
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Höfer, Karel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Politologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra politologie
Datum obhajoby
20. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl/a
Klíčová slova (česky)
Politická komunikace, Facebook, nová média, Krajské volby 2016, obsahová analýza, personalizace komunikace, permanentní kampaň, sociální sítěKlíčová slova (anglicky)
Political communication, Facebook, new media, regional election 2016, content analysis, personalization, permanent campaign, social network sitesPředkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
with which results. Through the analyses of data collected from Facebook's profiles of regional