Role zahraničních studijních pobytů budoucích učitelů
Role of study abroad for future teachers
diplomová práce (NEOBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/85402Identifikátory
SIS: 148577
Kolekce
- Kvalifikační práce [19358]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Veteška, Jaroslav
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
23. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Neprospěl
Klíčová slova (česky)
PROGRAM ERASMUS, OSOBNOST UČITELE, ZAHRANIČÍ, STUDIJNÍ POBYT, CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍKlíčová slova (anglicky)
ERASMUS PROGRAMME, TEACHER'S PERSONALITY, ABROAD, STUDY ABROAD, LIFE LONG EDUCATION(česky): Diplomová práce Role zahraničních studijních pobytů budoucích učitelů se zabývá tím, jakou roli může mít zahraniční studijní pobyt u budoucího učitele, které oblasti profesní přípravy pobytem mohou být nejvíce ovlivněny. V teoretické části práce popisuje studium v zahraničí a program Erasmus. Dále se zabývá se osobností učitele, jeho kompetencemi a pedagogickými dovednostmi. Praktická část je věnována konkrétním zahraničním studijním pobytům vybraných studijních programů, analýze jejich studijních plánů a míře možného vlivu na budoucí učitele
(in English): The master's thesis The Role of Studying Abroad for Future Teachers deals with the impact of an international study visit on prospective teachers and identifies areas of their professional training which can be affected most. The theoretical part of the thesis expands on studying abroad and the Erasmus Programme. It also deals with the teacher's personality, their competencies and pedagogical skills. The practical part of the thesis is devoted to specific international study visits within selected academic fields; it also analyses the respective study plans and estimates the extent of their possible influence on future teachers.