Využití kolaborativních prezentačních nástrojů ve výuce informačních technologií
Aplication of collaborative presentation tools in ICT education
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84892Identifikátory
SIS: 158761
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lapeš, Jakub
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - informační a komunikační technologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra informačních technologií a technické výchovy
Datum obhajoby
29. 5. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
cloud computing, kolaborace, prezentace, sdílení, práce onlineKlíčová slova (anglicky)
cloud computing, collaboration, presentation, sharing, online workTato závěrečná práce se zabývá využitím technologií cloud computingu a kolaborativních prezentačních nástrojů ve výuce ICT na školách. Věnuje se vybraným aplikacím a jejich hodnocením a identifikuje klíčové otázky, které pomáhají vybrat vhodnou aplikaci do výuky. Prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťuje jejich využití mezi žáky a navrhuje takové aktivity, pro které jsou tyto nástroje efektivní. Akčním výzkumem práce sleduje práci žáků s těmito nástroji a vyhodnocuje jejich zapojení ve výuce.
This diploma thesis addresses use of cloud computing and collaborative presentation tools in ICT education in schools. It also devotes to representative applications and their evaluation and indetifies key questions which help to chose suitable application to education. Questionnaire survey evaluates application among students and proposes activities that are effective with use of these tools. This work tracks activity of students with collaborative tools and evaluates their engagement in education. Action research watches students and their work in order to evaluate engagement in education process.