Zpětná vazba v personálním řízení
Feedback in personnel management
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84580Identifikátory
SIS: 59256
Kolekce
- Kvalifikační práce [6407]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jedličková, Simona
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
24. 6. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Diplomová práce se zabývá jedním z úkolů personálního řízení; komunikací, zpětnou vazbou a dále personální politikou. Teoretická část obsahuje informace o personálním řízení, jeho složkách. Jedna z podkapitol je věnována zpětné vazbě, vymezení pojmu zpětné vazby, možnosti jejího poskytování a přijímání. Dále se zde objevuje téma komunikace a s ní související téma konfliktu. Komunikace se zde dostává do rozměru vnitrofiremní komunikace. Závěrem je uvedeno několik příkladů z praxe týkající se komunikace a zpětné vazby. Praktická část je zaměřena na dvě části. Na porovnání stavu personální politiky v organizaci v období čtyř let a na komunikaci uvnitř organizace na jednom z oddělení. Je zde popsána situace v oblasti komunikace, její zhodnocení. Výsledkem je návrh doporučení, která mají za cíl zkvalitnit práci na oddělení a rozvinout tak jednu ze složek personálního řízení - komunikaci s lidmi například prostřednictvím zpětné vazby.
Dissertation is about one task of personal control - communication, feedback and personal policy. Theoretic part includes informations about personal control and its components. One chapter discuss of feedback. Definition of feedback meaning, availability of its providing and receiving. Communication and its related theme of conflict appears here. Communication is getting into inner-firm communication. The end of dissertation includes communications and feedback exercises of working experience. The practical part is oriented into two parts - on status compare of personal policy in organisation in 4 years interval and communication inside the organisation in one department. Communication status and its estimation results in recommended proposal, which is centered into more professional work in department and develop one aspect of presonal control - communication using of feedback.