Alternativní pedagogické směry ve výuce chemie u nás
Alternative pedagogical trends in chemistry education in Czech Republic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84480Identifikátory
SIS: 173048
Katalog UK: 990020931890106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [21475]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janoušková, Svatava
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Chemie se zaměřením na vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Katedra učitelství a didaktiky chemie
Datum obhajoby
17. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
výuka chemie na ZŠ a SŠ, alternativní školy, obsah a metody výuky alternativního školství, výuka chemie v alternativních školáchKlíčová slova (anglicky)
teaching of chemistry in secondary schools, alternative schools, alternative teaching methods, chemistry teaching in alternative schoolsBakalářská práce Alternativní pedagogické směry ve výuce chemie podává stručný přehled o alternativních školách rozšířených v České republice. Práce se zabývá krátký popisem a charakteristikou vybraných alternativních škol a jejich metodami využívaných ve výuce. Cílem bakalářské práce je poskytnout ucelený přehled existujících alternativních metod výuky a ukázat jejich využití při výuce chemie.
The bachelor's dissertation named Alternative pedagogical way in education of chemistry aims to give an overview on alternative schools widespread in the Czech Republic. The work deals with a description and characteristics of chosen types of alternative schools and their methods which are used in education. The aim of the thesis itself is to provide an overall survey of the existing alternative methods of education and show their use in education of chemistry.
