Řízení změny v oblasti předávání kompetencí v malé firmě Procesia Zlín, s.r.o.- Případová studie
Managing of the competences transfer process in small companies, case study - Procesia Zlin, Ltd.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/84182Identifikátory
SIS: 162469
Kolekce
- Kvalifikační práce [6379]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dořičáková, Šárka
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
17. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Management změny, realizace změny, organizační struktura, kultura organizace, kompetence, týmová práce, sociální podnikKlíčová slova (anglicky)
Change management, implementation of changes, organizational structure, organizational culture, competence, teamwork, social enterpriseMgr. Šárka Kovaříková ABSTRAKT Úspěch a rozvoj organizace můžeme pozorovat z různých úhlů pohledu a posuzovat podle odlišných parametrů. Velmi zjednodušeně ale můžeme říci, že pokud se organizace rozvíjí úspěšně, neobešla se její minulost bez změn a vedení organizace by si mělo být jisté, že pokud chce udržet prosperující a neustále se rozvíjející firmu, mělo by do budoucna se změnami neustále počítat. Tématem řízení změny se autorka zabývá v diplomové práci, kterou zaměřila na sociální podnik PROCESIA Zlín s.r.o. Tato organizace vznikla v roce 2011 jako občanské sdružení a od svého vzniku již prošla řadou změn. Během rozhovorů s vedením organizace vyšla najevo potřeba změny v organizační struktuře a s tím související změna v nastavení kompetencí na jednotlivých pracovních pozicích. Cílem této práce je tedy popsat proces řízení změny v PROCESIA Zlín s.r.o. v oblasti organizační struktury. Popis změny je sepsán ve formě doporučení, které by mělo vedení organizace odhalit nesrovnalosti mezi kompetencemi svých pracovníků a pomoci tak k vyššímu výkonu organizace. Vedení společnosti zároveň očekává od aplikování doporučených změn také zjednodušení procesu řízení a ztransparentnění systému kontroly a odměňování. V teoretické části práce je popsán řízený proces změny od jeho naplánování, přes realizaci až po...
Mgr. Šárka Kovaříková ABSTRACT The organization's success and development can be observed from different views and also judged with many different parameters. Basically, We can say that if an organization has developed successfully, many changes in process have been done in the past. The organization's management should be well versed regarding changes expected in the future. The authour of this diploma thesis deals with the issues of management changes based on practical experience dealing with the social enterprise PROCESIA Zlin s.r.o. This enterprise was established in 2011 as a civil association. Since the founding many changes in process where needed. There were indicated a need for changes in the organization structure. During interviews with workers it was found a need to change the competences of the workers. The aim of this diploma thesis is to describe managament process in PROCESIA's organizational structure. Description of change is written in recommendation form, which should help management of organization reveal inconsistent competences among employees and help to improve perfomance of organization. Management also expects aplication of recomended changes, simplifying of management process and making control and rewarding system transparent. The theory of a controlled organizational change...