Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk
Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82751Identifiers
Study Information System: 156701
Collections
- Kvalifikační práce [8824]
Author
Advisor
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
18. 9. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýzaKeywords (English)
interview, marketing, marketing mix, sponsorship, sponsorship package, sport marketing, SWOT analysisNázev: Marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování marketingového plánu pro volejbalový klub Volleyball Nymburk a sestavení sponzorských balíčků pro potenciální sponzory. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda osobního dotazování formou interview. Pomocí interview byly zjištěny informace o klubu použité pro představení klubu a situační analýzu. Součástí situační analýzy je SWOT analýza. Poté bylo přistoupeno k vytvoření marketingového plánu klubu a sestavení sponzorských balíčků. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je kompletní marketingový plán volejbalového klubu Volleyball Nymburk pro nadcházející sezónu 2015 - 2016, který obsahuje všechny nezbytné náležitosti a může být využit touto organizací a inspirovat ji k provedení některých zde navržených marketingových aktivit. Mezi výsledky patří i sestavené sponzorské balíčky pro potenciální sponzory. Klíčová slova: Interview, marketing, marketingový mix, sponzoring, sponzorský balíček, sportovní marketing, SWOT analýza.
Topic: Marketing Plan of the Club Volleyball Nymburk Objectives: The main objective is Bachelor thesis is creating marketing plan proposal for volleyball club Nymburk and building sponsorship package proposals for potential sponsors. Methods: Personal interview as a method was used in this Bachelor thesis. Through the interview the information about club, used for presentation of the club and situation analysis, have been obtained. A part of situation analysis is a SWOT analysis. The last two steps after implementation of SWOT analysis was creating marketing plan of the club and creating sponsorship package proposals. Results: The result of this Bachelor is a complete marketing plan for volleyball club Nymburk for the next season 2015/2016, which contains all the necessary formalities. Plan can be used by top management to improve their current situation. The results also contain sponsorship packages for potential sponsors. Key words: Interview, marketing, marketing mix, sponsorship, sponsorship package, sport marketing, SWOT analysis.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Defence status: DEFENDEDSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Date of defense: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Defence status: NOT DEFENDEDLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...