Jazykové vzdělávání v kontextu celoživotního učení
Language Education in the Context of Lifelong Learning
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82735Identifikátory
SIS: 151284
Kolekce
- Kvalifikační práce [22841]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Běhalová, Andrea
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
8. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Předškolní vzdělávání. Vzdělávání na základních a středních školách. Celoživotní vzdělávání. Jazyk jako volnočasová aktivita. Profesní vzdělávání, kurzy na úřadech práce. Politika EU. Koncepce jazykového vzdělávání MŠMTKlíčová slova (anglicky)
Pre-school education. Primary and secondary education. Lifelong learning. Language as a free time activity. Professional education, courses organised by job centres. Policy of EU. Conception of Ministry of Education in language educationBakalářská práce přináší průřez jazykového vzdělávání v kontextu celoživotního učení - od předškolního vzdělávání až po zájmové vzdělávání dospělých, specifika jednotlivých věkových skupin i pohled na některé metody práce, tendence či nové směry v jazykové výuce. Práce představuje jednotlivé vzdělávací instituce i pohled na jazykové vzdělávání v kontextu Evropské unie a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy České republiky.
The bachalor thesis brings the survey of language education in the context of lifelong learning - from pre-school education to free time language learning activities of adults, specifics of various age groups incl. methods of teaching, trends and modern tendencies of language learning. The work introduces educational institutions and an overview of language learning in the context of European Union and the Ministry of Education of the Czech Republic.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Komparace českého a německého systému dalšího vzdělávání
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKosová, Barbora (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2021)Datum obhajoby: 8. 9. 2021Tato diplomová práce se zabývá dalším vzděláváním v České republice a v Německu. Jejím cílem je komparovat systémy dalšího vzdělávání v těchto zemích v oblasti legislativy a finančního zabezpečení dalšího vzdělávání státem ... -
Další vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol ve Středočeském kraji
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVančura, Daniel (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2019)Datum obhajoby: 23. 5. 2019Diplomová práce je zaměřena na další vzdělávání pedagogických pracovníků středních škol ve Středočeském kraji. Cílem této diplomové práce je zjistit, jakým způsobem a zda se pedagogičtí pracovníci dále vzdělávají. Práce ... -
Vzdělávací systém České republiky a Španělského království
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVondrouš, Jan (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 18. 1. 2018Univerzita Karlova v Praze Pedagogická fakulta Katedra pedagogiky Diplomová práce Vzdělávací systém České republiky a Španělského království Educational system of the Czech Republic and the Kingdom of Spain Bc. Jan Vondrouš ...