Marketing jako součást konkurenčního boje na trhu sociálních služeb
Marketing as a part of competition on the market of social services
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/82652/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82652Identifikátory
SIS: 161093
Kolekce
- Kvalifikační práce [6714]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rivola, Pavel
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
16. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketing, sociální služby, konkurence, marketingový plán, situační analýza, managementKlíčová slova (anglicky)
marketing, social services, competition, marketing plan, site analysis, managementDiplomová práce se zabývá marketingem v praxi sociálních služeb. Některým organizacím přináší marketing pozitivní výsledky v oblasti rozšíření klientských, personálních a materiálně technických kapacit, což organizaci dovede přinést jak finanční tak nefinanční profit a s ním i větší nezávislost na donorech poskytujících prostředky na provoz sociálních služeb. Práce pomůže řešit problémy některých manažerů sociálních služeb, kteří se dostatečně nevěnují marketingu v organizaci. Cílem této práce je na základě analýzy vnějšího marketingového makro a mikroprostředí a situační analýzy organizace zvolit marketingové cíle a strategie jejich dosažení a vpravit je do marketingového plánu v konkrétní sociální službě, která se pohybuje v konkurenčním prostředí ostatních sociálních služeb. Výstupem práce je marketingový plán sociální služby. Klíčová slova: marketing, sociální služby, konkurence, marketingový plán, situační analýza, management
1 ABSTRACT The diploma theses deals with marketing in practice of social services. Marketing brings positive effects in the field of client, personal and material-technical capacities to some organisations. This can bring financial as well as nonfinancial profit together with bigger independence from donors who provide means of running of social services. Theses will help to solve problems of some social services managers who don't care about marketing in the organisation sufficiently. The object of this theses is to choose marketing goals and strategies of their obtainment on the basis of marketing macromedium and site analysis of organisation and insert them into the marketing plan in the particular social service, which moves in the competitive setting of other social services. The theses output is marketing plan of social service. Key words: marketing, social service, competition, marketing plan, site analysis, management