Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi Q7
Analysis and Evalution of Promotional Strategy of SUV Audi Q7
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/824Identifiers
Study Information System: 29186
Collections
- Kvalifikační práce [8815]
Author
Advisor
Referee
Oponent B,
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
9. 5. 2006
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název: Analýza a zhodnocení propagační strategie SUV Audi 07 Anglický název: Analysis and evaluation of promotional strategy of SUV Audi Q7 Cíle práce: Zhodnocení a komplexní analýza vytvořené propagační strategie vozu Audi Q7 prezentované v České republice; vymezit nástroje marketingové komunikace a jejich využití v segmentu luxusních automobilů; navrhnout další možnosti propagace a komunikace při zachování image a postavení značky Audi na českém trhu. Metoda: Analýza byla vytvořena na základě podrobného rozboru výstupních měřitelných dat ukazujících na úspěšnost jednotlivých kampaní a nástrojů marketingové komunikace; současně byla využita SWOT analýza. Výsledky: Vytvořená komplexní analýza dat potvrzuje úspěšnost celé propagační strategie a vhodnost využitých nástrojů marketingové komunikace; navrhuji další možnosti komunikace, z nichž některé byly již v průběhu kampaně využity. Klíčová slova: Marketingová komunikace, propagace, reklama, reklamní kampaň, teaser, média, Events, PR, Internet, segment luxusních SUV automobilů, značka Audi. 2