Medializace politických stran v předvolebním boji
Mediatization of political parties in the election campaign
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8244Identifikátory
SIS: 2498
Kolekce
- Kvalifikační práce [18176]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Trampota, Tomáš
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
6. 2. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Informace, které občané a občanky získávají o politickém životě své země, jsou v moderních společnostech v naprosté většině případů zprostředkované masovými médii. Při "zprostředkování" informací médii však dochází k celé řadě zkreslení a posunů, které ve svém důsledku (zpětně) ovlivňují všechny články komunikačního řetězce. Protože medializovaná politika představuje stále větší objem v rámci politické komunikace, rozhodli jsme se v této diplomové práci věnovat tématu medializace politiky a procesů rozhodování. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The thesis is called Mediatization of Political Parties in te Election Campaign. It takes for its widest backround the analytical concept of mediatization, which is proved to be a useful tool for reflecting the relationship of political actors and mass media. Majority of people in modern democracies perceive political life of their country though mass media, which is a basic fact of which both the media and political actors are aware. Mass media play a major role in constituting a specific kind of public sphere and they affect the way in which the processess of decision making are done. Political actors take into account the power of mass media while making the everyday politics and even more when it comes to the elections. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)