Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT
Marketing strategy of development of the company MARINE SPORT
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82289Identifikátory
SIS: 170107
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
4. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketingová strategie, podnikatelský plán,situační analýza, SWOT analýzaKlíčová slova (anglicky)
marketing strategy, business plan, situation analysis, SWOT analysisNázev: Marketingová strategie rozvoje společnosti MARINE SPORT Cíle: Hlavním cílem práce je na základě teoretických východisek, vypracovaných analýz a získaných dat vypracovat strategický marketingový plán společnosti, ve kterém je obsažena klíčová marketingová strategie. Ta má podniku pomoci ke zlepšení jeho marketingové situace a ke zlepšení jeho pozice na trhu. Metody: Praktická část se skládá z různých analýz, které poskytují informace o marketingové situaci podniku. V práci je použita PEST analýza, která reprezentuje analýzu vnějšího makroprostředí. Analýza odvětví se zaměřuje zejména na analýzu konkurenceschopnosti a intenzity konkurence. V této analýze je také použit Porterův model pěti konkurenčních sil. Analýza současné marketingové situace je provedena klasickým marketingovým mixem. Všechny tyto analýz potom tvoří základ pro finální SWOT analýzu, která je finálně zpracována formou plus-minus matice. Cílem této matice je vyvození marketingových strategií pro podnik. Výsledky: Výsledkem práce je zvolení správné marketingové strategie a vyvození návrhů a opatření pro zlepšení fungování podniku. Klíčová slova: marketingová strategie, podnik, situační analýza, SWOT analýza
Title: Marketing strategy of development of the company MARINE SPORT Objectives: The main objective of the diploma thesis is prepared a strategic marketing plan based on theoretical assumptions and acquired data and analysis. The marketing plan and key marketing strategy should improve marketing situation and position in the czech market of the company. Methods: The practical part of thesis includes various analyzes that provide information about marketing situation. It's used Porter's model of five forces, marketing mix and PEST analysis of external macro-environment of company. Analysis of market is focused on competitiveness and its intensity. All these analyzes form main data for the final SWOT analysis that is processed as a plus-minus matrix. The aim of this matrix is marketing strategies for the company. Results: The result of the diploma thesis was selected the best marketing strategy and deducted proposals and measures how to improve the functioning of the company in the czech market. Key words: marketing strategy, company, situation analysis, SWOT analysis