Cílený politický marketing na českém internetu: komparativní studie
Targeting of political marketing on Czech websites: comparative study
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/81960/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/81960Identifikátory
SIS: 137326
Kolekce
- Kvalifikační práce [23779]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Mazák, Jaromír
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
1. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
politický marketing, marketing na sociálních sítích, sociální sítě, nová média, politická hnutí, opoziční hnutíKlíčová slova (anglicky)
political marketing, marketing on social networks, new media, political movements, opossition movementsPráce praktického charakteru je věnována cílenému politickému marketingu českých politických stran ve volbách v roce 2014. Zkoumána byla výhradně komunikace stran na sociální síti Facebook, přičemž komunikace vybraných politických stran byla podrobena obsahové analýze. Propagace stran v jiném prostředí, než je tato sociální síť nebyla předmětem práce, avšak segmentace sektorů elektorátu byla vypracována za pomoci průzkumu Naše společnost z června 2014. Cílem práce je určit základní metody a techniky, jakými vybrané strany ve své komunikaci cílily na své voliče. Podstatným zjištěním je, že některé etablované strany liberálně-demokratického charakteru se svou propagací dostaly i do segmentů volebního trhu, který dříve opanovaly zejména protestní strany a hnutí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Practical character of the thesis is focused on the targeted political marketing of the Czech political parties in the 2014 elections. The research was solely focused on the communication of the parties through the social network site Facebook and communication of selected political parties was subjected to a content analysis. Political parties propagation in other areas than thru mentioned social network was not subject of this thesis even though the segmentation of the electorate was elaborated on the base of the research "Naše společnost" (Our Society) from June 2014. The aim //nebo main goal// of the thesis is to determine the primary methods and techniques, which were used by the selected parties in their communication with voters. The important finding is, that some well-established parties of liberal- democratic character get with their propagation in the segments of the electoral market, which was formerly dominated mostly by the protest parties and movements. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...