Zobrazit minimální záznam

Social skills of elementary schools nad 8-year grammar schools students
dc.contributor.advisorČáp, David
dc.creatorLukáš, Richard
dc.date.accessioned2017-06-02T00:38:49Z
dc.date.available2017-06-02T00:38:49Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81595
dc.description.abstractFilozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, Katedra psychologie Richard Lukáš Sociální dovednosti a emoční inteligence u žáků základních škol a víceletých gymnázií (bakalářská práce) Vedoucí práce: PhDr. David Čáp, Ph.D. Praha 2016 Abstrakt: Víceletá gymnázia jsou v českém vzdělávacím systému vnímána jako elitní vzdělávací instituce poskytující akademické vzdělání a připravující na vysokou školu. Studenti gymnázia jsou vzděláváni v akademicky a sociálně homogenním prostředí. Cílem této práce je představit návrh výzkumu, který ověří, zdali se liší úroveň sociálních dovedností a emoční inteligence žáků 2. stupně základní školy a nižšího stupně víceletého gymnázia. Práce je postavena na hypotéze, že heterogenní složení žáků na základní škole má ve srovnání s homogenní skladbou studentů na gymnáziu vliv na rozvoj těchto dovedností. Oporou pro toto tvrzení je teorie mezi- skupinového kontaktu a další teorie. Prostředí nižšího sekundárního stupně vzdělávání je charakterizováno z pohledu vývojové psychologie i skrze srovnání sociálně psychologického prostředí základní školy a víceletého gymnázia. V rámci návrhu výzkumného designu představuji longitudinální výzkum, který využívá dotazníky Social Skills Improvement System, MSCEIT, Klima školní třídy, B-3 a další metody pro kontrolu možných intervenujících...cs_CZ
dc.description.abstractFaculty of Arts, Charles University in Prague, Department of Psychology Richard Lukáš Social skills and emotional intelligence of elementary schools and 8-year grammar schools students (Bachelor Thesis) Consultant: PhDr. David Čáp, Ph.D. Praha 2016 Abstract: Multi-year grammar schools are perceived in Czech educational system as elite institutions providing academic education and preparing for university. Grammar school students are educated in academically and socially homogenous environment. Goal of the bachelor thesis is to present research design, which will find out whether there is a difference in the level of social skills and emotional intelligence between secondary and grammar school students. The thesis propose hypothesis that heterogeneity of classes on secondary school has impact on development of these skills, compared to homogenous classes at grammar school. The hypothesis is based on Allport's intergroup contact theory and other theories. The lower secondary education is characterized in the perspective of developmental psychology and through comparison of social psychological environment of secondary and grammar schools. The proposal of research design presents longitudinal research using Social Skills Improvement System, MSCEIT, School class Climate questionnaire, B-3 and other methods to...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectSociální dovednostics_CZ
dc.subjectemoční inteligencecs_CZ
dc.subjectvíceletá gymnáziacs_CZ
dc.subjectlongitudinální výzkumcs_CZ
dc.subjectdiverzitacs_CZ
dc.subjectSocial skillsen_US
dc.subjectemotional intelligenceen_US
dc.subjectmulti-year grammar schoolsen_US
dc.subjectlongitudinal researchen_US
dc.subjectdiversityen_US
dc.titleSociální dovednosti u žáků základních škol a víceletých gymnáziícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-17
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId150435
dc.title.translatedSocial skills of elementary schools nad 8-year grammar schools studentsen_US
dc.contributor.refereeKomárek, Tomáš
dc.identifier.aleph002096968
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csFilozofická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, Katedra psychologie Richard Lukáš Sociální dovednosti a emoční inteligence u žáků základních škol a víceletých gymnázií (bakalářská práce) Vedoucí práce: PhDr. David Čáp, Ph.D. Praha 2016 Abstrakt: Víceletá gymnázia jsou v českém vzdělávacím systému vnímána jako elitní vzdělávací instituce poskytující akademické vzdělání a připravující na vysokou školu. Studenti gymnázia jsou vzděláváni v akademicky a sociálně homogenním prostředí. Cílem této práce je představit návrh výzkumu, který ověří, zdali se liší úroveň sociálních dovedností a emoční inteligence žáků 2. stupně základní školy a nižšího stupně víceletého gymnázia. Práce je postavena na hypotéze, že heterogenní složení žáků na základní škole má ve srovnání s homogenní skladbou studentů na gymnáziu vliv na rozvoj těchto dovedností. Oporou pro toto tvrzení je teorie mezi- skupinového kontaktu a další teorie. Prostředí nižšího sekundárního stupně vzdělávání je charakterizováno z pohledu vývojové psychologie i skrze srovnání sociálně psychologického prostředí základní školy a víceletého gymnázia. V rámci návrhu výzkumného designu představuji longitudinální výzkum, který využívá dotazníky Social Skills Improvement System, MSCEIT, Klima školní třídy, B-3 a další metody pro kontrolu možných intervenujících...cs_CZ
uk.abstract.enFaculty of Arts, Charles University in Prague, Department of Psychology Richard Lukáš Social skills and emotional intelligence of elementary schools and 8-year grammar schools students (Bachelor Thesis) Consultant: PhDr. David Čáp, Ph.D. Praha 2016 Abstract: Multi-year grammar schools are perceived in Czech educational system as elite institutions providing academic education and preparing for university. Grammar school students are educated in academically and socially homogenous environment. Goal of the bachelor thesis is to present research design, which will find out whether there is a difference in the level of social skills and emotional intelligence between secondary and grammar school students. The thesis propose hypothesis that heterogeneity of classes on secondary school has impact on development of these skills, compared to homogenous classes at grammar school. The hypothesis is based on Allport's intergroup contact theory and other theories. The lower secondary education is characterized in the perspective of developmental psychology and through comparison of social psychological environment of secondary and grammar schools. The proposal of research design presents longitudinal research using Social Skills Improvement System, MSCEIT, School class Climate questionnaire, B-3 and other methods to...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020969680106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV