Sestavení a ověření teambuildingového programu pro středoškolské studenty
Compilation and Validation of the Teambuilding Program for High School Students.
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/81530Identifikátory
SIS: 156739
Katalog UK: 990020564650106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voráček, Josef
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 1. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
spolupráce, kolektiv, sociometrie, dotazník, rozhovor, středoškolští studentiKlíčová slova (anglicky)
cooperation, team, sociometric, questionnaire, interview, high school studentsNázev: Sestavení a ověření teambuildingového programu pro středoškolské studenty Cíle: Hlavním cílem je sestavit a ověřit teambuildingový program pro zlepšení atmosféry a komunikace ve vybrané třídě střední školy. Metody: V práci byly použity rozličné metody. Pro zjišťování atmosféry ve třídě byl použit dotazník. Pro zmapování vztahů bylo použito sociometrické šetření a pro doplnění informací potřebných k sestavení teambuildingového programu byl využit rozhovor. Výsledky: Program ve stávající vytvořené podobě byl hodnocen pozitivně, měl efekt na zlepšení komunikace, stmelení týmu atd. Pro další konání programu byly sepsány poznámky ohledně vylepšení jednotlivých bodů, které by mohly vést k ještě lepším výsledkům. Klíčová slova: spolupráce, kolektiv, sociometrie, dotazník, rozhovor, středoškolští studenti.
Title: Compilation and Validation of the Teambuilding Program for High School Students. Objectives: The main objective is the compilation and validation of the teambuilding program m for improving the atmosphere and communication in a selected high school class. Methods: Different methods were used In this bachelor thesis. For detecting atmosphere in the high school class a questionnaire was used. Sociometric investigation was used for mapping relations and an interview was used for completion of information necessary for the compilation of the teambuilding program. Results: It was detected that the program in its current form fulfils expectations. For further usage notes were written regarding improvement in particular areas which should lead to better results. Keywords: cooperation, team, sociometric, questionnaire, interview, high school students.