Zobrazit minimální záznam

The Dungeon Throne: 3D počítačová hra o správě doupěte
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorJindrák, Jaroslav
dc.date.accessioned2017-06-01T21:08:54Z
dc.date.available2017-06-01T21:08:54Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/80829
dc.description.abstractDungeon Keeper je ikonická a žánr definující hra která staví hráče do role pána doupěte který musí ochránit své doupě před skupinami hrdinských nepřátel, kteří se snaží ukrást poklady uložené v tomto doupěti. Nicméně, tato hra neposkytuje žádné nástroje které by umožnily hráčům vytvořit a distribuovat modifikace a tedy tato hra nemusí dosahovat svého plného herního potenciálu. V této práci zkoumáme herní žánr o spravování doupěte (dungeon management) a aspekty herní modifikovatelnosti. Získané poznatky jsou pak použity k návrhu duchovního následníka hry Dungeon Keeper, který nabízí nástroje umožňující hráčům vytvářet snadno instalovatelné modifikace. Následně zkoumáme různé nástroje a postupy, které mohou být použity při vývoji her, a s jejich pomocí implementujeme naši hru. Tato hra je věrná hernímu stylu původního Dungeon Keepera a poskytuje hrácům rozhraní, ktere může být použito v programovacím jazyce Lua k tvorbě modifikací různých aspektů této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractDungeon Keeper is an iconic and genre-defining game that places the player in the role of a dungeon master that has to protect their dungeon against groups of heroic enemies that try to steal the treasures located in the dungeon. However, it does not provide any tools that would allow user created modifications and thus the replayability of the game might not reach its full potential. In this thesis, we examine the dungeon management genre and the aspects of game modifiability and use the knowledge gained from this examination to design a spiritual successor to Dungeon Keeper that offers tools that allow its players to create and distribute modifications that can be applied to the game. We then investigate different tools and approaches that can be used for game development and use those we find to be suitable to implement our game. The game we created is true to the play style of the original Dungeon Keeper and provides an API that can be used in the Lua programming language to create modifications of the game's elements. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjecthra o správě doupětecs_CZ
dc.subjectLua scriptovánícs_CZ
dc.subjectOgrecs_CZ
dc.subjectCEGUIcs_CZ
dc.subjectdungeon management gameen_US
dc.subjectLua scriptingen_US
dc.subjectOgreen_US
dc.subjectCEGUIen_US
dc.titleThe Dungeon Throne: A 3D Dungeon Management Gameen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-09-08
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId172499
dc.title.translatedThe Dungeon Throne: 3D počítačová hra o správě doupětecs_CZ
dc.contributor.refereeYaghob, Jakub
dc.identifier.aleph002110725
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramování a softwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramming and Software Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramování a softwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enProgramming and Software Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDungeon Keeper je ikonická a žánr definující hra která staví hráče do role pána doupěte který musí ochránit své doupě před skupinami hrdinských nepřátel, kteří se snaží ukrást poklady uložené v tomto doupěti. Nicméně, tato hra neposkytuje žádné nástroje které by umožnily hráčům vytvořit a distribuovat modifikace a tedy tato hra nemusí dosahovat svého plného herního potenciálu. V této práci zkoumáme herní žánr o spravování doupěte (dungeon management) a aspekty herní modifikovatelnosti. Získané poznatky jsou pak použity k návrhu duchovního následníka hry Dungeon Keeper, který nabízí nástroje umožňující hráčům vytvářet snadno instalovatelné modifikace. Následně zkoumáme různé nástroje a postupy, které mohou být použity při vývoji her, a s jejich pomocí implementujeme naši hru. Tato hra je věrná hernímu stylu původního Dungeon Keepera a poskytuje hrácům rozhraní, ktere může být použito v programovacím jazyce Lua k tvorbě modifikací různých aspektů této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enDungeon Keeper is an iconic and genre-defining game that places the player in the role of a dungeon master that has to protect their dungeon against groups of heroic enemies that try to steal the treasures located in the dungeon. However, it does not provide any tools that would allow user created modifications and thus the replayability of the game might not reach its full potential. In this thesis, we examine the dungeon management genre and the aspects of game modifiability and use the knowledge gained from this examination to design a spiritual successor to Dungeon Keeper that offers tools that allow its players to create and distribute modifications that can be applied to the game. We then investigate different tools and approaches that can be used for game development and use those we find to be suitable to implement our game. The game we created is true to the play style of the original Dungeon Keeper and provides an API that can be used in the Lua programming language to create modifications of the game's elements. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.identifier.lisID990021107250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV