Trendy v získávání pracovníků
Trends in Recruiting
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/80090Identifikátory
SIS: 165843
Katalog UK: 990021079490106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [24984]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Běhounková, Olga
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
1. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
trendy, získávání pracovníků, nástroje, technologie, personalisté, nábor, webové stránky, sociální sítě, chytré telefony, kódy rychlé reakce, personální agenturyKlíčová slova (anglicky)
trends, recruiting, tools, technologies, recruiters, recruitment, websites, social networks, smartphones, QR codes, recruitment agenciesBakalářská práce se zabývá nejnovějšími trendy v procesu získávání pracovníků v souvislosti s informačními a komunikačními technologiemi. Pozornost je věnována internetu, sociálním sítím a chytrým telefonům spolu s jejich využitím pro získávání pracovníků. Součástí práce je kvantitativní šetření trendů v získávání pracovníků zaměřené na zjišťování zvyklostí, zkušeností a názorů uchazečů, kteří si v posledním roce hledali zaměstnání, s cílem postihnout situaci ve využívání zmíněných trendů v České republice a jejich další možný vývoj. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, značka zaměstnavatele, internet, e-recruitment, sociální sítě, chytré telefony, mobilní recruitment, qr kódy, mobilní aplikace
This thesis deals with the most recent trends in recruiting related to information and communication technologies. The attention is focused on the internet, social networks and smartphones along with the possibilities of their use for recruitment. A part of this thesis is a quantitative survey of trends in recruiting. Practices, experiences and opinions of candidates who were looking for the job in the last year were collected in order to describe the situation of the use of these trends in the Czech Republic and their possible further development. Key words recruitment, HR marketing, employer branding, internet, e-recruitment, social networks, smartphones, mobile recruitment, qr codes, mobile applications
