In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
The in-store marketing communication focused on children applied to a retail chain store Albert
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/80000Identifiers
Study Information System: 166493
Collections
- Kvalifikační práce [17123]
Author
Advisor
Referee
Koudelková, Petra
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
13. 6. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Dětský marketing, in-store marketingová komunikace, impulzivní nakupování, POP marketingová komunikace, marketing potravin, efektivita in-store marketingu, etika, AlbertKeywords (English)
Children marketing, in-store marketing communication, impulsive buying, POP marketing communication, food marketing, effectivness of in-store marketing, ethics, AlbertCitace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple
Defence status: DEFENDEDLišková, Iva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Date of defense: 16. 6. 2014Bakalářská práce "Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple" se zabývá možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingové ... -
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Defence status: DEFENDEDKopáček, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Date of defense: 20. 6. 2017Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Defence status: DEFENDEDPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Date of defense: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ...