In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
The in-store marketing communication focused on children applied to a retail chain store Albert
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/80000Identifikátory
SIS: 166493
Katalog UK: 990020926920106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19603]
 
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Dětský marketing, in-store marketingová komunikace, impulzivní nakupování, POP marketingová komunikace, marketing potravin, efektivita in-store marketingu, etika, AlbertKlíčová slova (anglicky)
Children marketing, in-store marketing communication, impulsive buying, POP marketing communication, food marketing, effectivness of in-store marketing, ethics, AlbertCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
- 
Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple 
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLišková, Iva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Datum obhajoby: 16. 6. 2014Bakalářská práce "Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple" se zabývá možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingové ... - 
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz 
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKopáček, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 20. 6. 2017Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné ... - 
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky 
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... 
