Relationship marketing v teorii a praxi: věrnostní program Zátiší Group
Relationship marketing in theory and in practice: the loyalty program of Zátiší Group
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79982Identifikátory
SIS: 166535
Kolekce
- Kvalifikační práce [18181]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Vztahový marketing, věrnostní programy, zákaznická loajalita, CRM, budování vztahů, efektivita věrnostních programu, restaurace, Zátiší GroupKlíčová slova (anglicky)
Relationship marketing, loyalty programs, customer loyalty, CRM, relationship building, efficiency of loyalty programs, restaurants, Zátiší GroupTato bakalářská práce se zabývá problematikou vztahového marketingu, jejím cílem je relationship marketing teoreticky ukotvit, nastínit jeho historický vývoj a věnovat se jeho nejčastěji využívaným nástrojům. Zvláštní důraz je přitom kladen na otázku loajality a na věrnostní programy. Práce se dělí na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Úkolem práce je konfrontovat teoretická východiska relationship marketingu a věrnostních programů s v praxi fungujícím věrnostním programem, analyzovat jeho efektivitu a poskytnout komunikační doporučení. V teoretické části práce je využita především metoda kompilace relevantní literatury. Pro praktickou část byly využity metody dedukce, desk research, polostrukturovaného individuálního rozhovoru a SWOT analýzy. Díky těmto metodám se podařilo vymezit v praxi realizovatelné a efektivní postupy při sestavování věrnostních programů a pro komunikaci s jejich členy. Tato práce je přínosem především pro restaurační zařízení jako východisko pro vedení relevantního a efektivního věrnostního programu. Práce zároveň uceleně představuje oblast relationship marketingu i způsob sestavení a měření efektivity věrnostních programů a může proto sloužit ke studijním účelům. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor thesis is concerned with relationship marketing and its aim is to provide theoretical background of relationship marketing, to outline its development throughout the history and to present its most widely used tools. Particular emphasis is placed on the question of loyalty and loyalty programs. This thesis is divided into an introduction, theoretical part, practical part and a conclusion. The goal of the thesis is to confront the theory of relationship marketing and loyalty programs with an existing loyalty program, to analyse its effectiveness and provide recommendations for improvement. In the theoretical part, the method of compilation of the relevant literature is mainly used. For the practical part, the methods of deduction, desk research, semi-structured individual interview and SWOT analysis were used. These methods helped define effective and in practice feasible procedures for establishing loyalty programs and for communication with their members. This thesis is particularly beneficial as a basis for conducting a relevant and effective loyalty program for restaurants. Also, this thesis coherently presents relationship marketing and the methods of composition and measuring the effectiveness of loyalty programs and can therefore be used for educational purposes. Powered by TCPDF...