Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
New trends in acquiring customers through online marketing platforms on the example of ŠKODA AUTO a.s.
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79962Identifikátory
SIS: 166489
Kolekce
- Kvalifikační práce [18180]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Soukeník, Štěpán
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
14. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
online marketing, automobilový průmysl, digitální strategie, inovace, značkaKlíčová slova (anglicky)
online marketing, automotiveindustry, digital strategy, inovation, brand(abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání technik online marketingu ve spojitosti s digitální brandovou strategií. Využitím specifických online platforem se společnost ŠKODA AUTO a.s. snaží představit značku lidem, kteří ji doposud neznali a propojit ji ještě více se sponzoringem společnosti. Cílem práce je přiblížit vybrané druhy komunikačních aktivit, popsat princip jejich fungování, zanalyzovat strategii, která je za jejich kreativou, následně zanalyzovat úspěšnost těchto kanálů a na základě dostupných dat poté doporučit případné změny v komunikační strategii.
ŠKODA AUTO Inc. is nowadays trying to reach out to customers more with digital communication because of the changes brought by the technology of smartphones and the internet. This theses focuses on the techniques of online marketing alongside with digital brand strategy. Using specific online platforms, the ŠKODA AUTO company tries to introduce the brand to people who do not know the brand yet and tries to connect it more with the sponzorship of the company. The aim is to familiarize the reader with the selected types of communication activities, to describe the principles of their functioning and to analyze the strategy that is behind the creativity. Then to analyze the success of these channels, the available data and to recommend possible changes in the communication strategy.