Fakultní škola a její role v přípravě budoucích učitelů
Faculty school and its role in teacher training
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79491Identifikátory
SIS: 161236
Kolekce
- Kvalifikační práce [18635]
Autor
Vedoucí práce
Konzultant práce
Mazáčová, Nataša
Oponent práce
Poche Kargerová, Jana
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
18. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Základní škola, fakultní základní škola, fakultní učitel, vedení školy, pedagogická praxe, student učitelstvíKlíčová slova (anglicky)
Faculty school, university faculty school, university primary school teacher, school authorities, teaching practiceV teoretické části se budu zabývat problematikou pedagogických praxí na vysokých školách a její rolí v přípravě budoucích učitelů. V praktické části budu formou dotazníků a rozhovorů hledat znaky kvalitní fakultní základní školy a pokusím se formulovat oblasti, ve kterých by mohla pedagogická fakulta fakultní základní školy více podporovat. Praktická část bude obohacena o případovou studii. KLÍČOVÁ SLOVA Základní škola, fakultní základní škola, fakultní učitel, vedení školy, pedagogická praxe, student učitelství
In the theoretical part of the thesis I am going to focus on the theoretical problems of teaching practice at universities and its role in the preparation of future teachers. In the practical part I will use questionnaires and interviews to seek features of a good faculty school, and try to specify areas that demand more support to faculty schools from the Faculty of Education. The practical part will be supplemented by case study. KEYWORDS Faculty school, university faculty school, university primary school teacher, school authorities, teaching practice