Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit Effect|Fitness & Wellness
Service Quality evaluation in fitness club Effect|Fitness & Wellness
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79421Identifiers
Study Information System: 174199
Collections
- Kvalifikační práce [8831]
Author
Advisor
Consultant
Komarc, Martin
Referee
Voráček, Josef
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
7. 9. 2016
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
sportovní služby, zákazník, kvalita, spokojenost, faktorová analýzaKeywords (English)
sport services, customer, quality, satisfaction, factor analysisNázev: Hodnocení kvality služeb fitness klubu Fit EffectFitness Wellness Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je provedení marketingového výzkumu hodnocení kvality poskytovaných služeb ve fitness klubu Fit EffectFitness Wellness. Výzkum je proveden prostřednictvím dotazníkového šetření, které vychází z Bradyho modelu. Dalším cílem je ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku pomocí statistické metody faktorové analýzy. Metody: K provedení výzkumu byla zvolena primární metoda sběru dat písemného dotazování, jehož struktura je inspirována Bradyho modelem. Další aplikovanou metodou bylo přímé pozorování v prostředí fitness klubu Fit EffectFitness Wellness a také realizace strukturovaného interview s otevřenými otázkami. Pro ověření reliability jednotlivých otázek v dotazníku byla použita statistická metoda faktorové analýzy. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení pro fitness klub Fit EffectFitness Wellness, které by v budoucnu měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a navýšení počtu spokojených a loajálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní služby, zákazník, kvalita, spokojenost, faktorová analýza
Title: Service Quality evaluation in fitness club Fit EffectFitness Wellness Objectives: The main goal of this thesis is to do a marketing research of service quality in fitness club Fit EffectFitness Wellness. The research is conducted using a questionnaire survey based on Brady's model. Another objective is to verify the reliability of individual questions in the questionnaire based on the results of statistical method of factor analysis. Methods: The primary method selected for this research was questionnaire with structure based on Brady's model. Another method of direct observation was applied in the environment of fitness club Fit EffectFitness Wellness. In addition, the structured interview with open questions was held at the fitness club to obtain basic background information. The statistical method of factor analysis was used to ensure the reliability of each individual question in the questionnaire. Results: The research results are represented in graphs, tables and classification crosses. Suggestions and recommendations were made for fitness club Fit EffectFitness Wellness according to the obtained results. Keywors: sport services, customer, quality, satisfaction, factor analysis