Cykloturistika v oblasti Třeboňska z pohledu cestovního ruchu
Cycling in Třeboň region from the view of travel movement
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/793Identifikátory
SIS: 49903
Kolekce
- Kvalifikační práce [8829]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
26. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Název: Cykloturistika v oblasti Třeboňska z pohledu cestovního ruchu Cíle práce: Analýza možností cestovního ruchu v regionu Jižní Čechy a příprava cyklistického zájezdu pro návštěvm'ky Třeboňska. Metody: Popisná a SWOT analýza. Tyto analýzy byly využity k získání informací o stavu přírodních podmínek a MTZ Jihočeského kraje. Metoda návrhu a demonstrace - popisuje postup přípravy zájezdu. Výsledky: Vytvoření atraktivního a konkurenceschopného produktového balíčku. Klíčová slova: Cestovní ruch, marketing, management, destinace, analýza SWOT, cykloturistika, produktový balíček Title: Cycling in Třeboň region from view oftravel movement Aim of the work: Analyze travel movement possibilities in locality of South Bohemia and cycling tour preparation for visitors ofTřeboň region. Methods: Descriptive and SWOT analysis. These analyses were used to the acquisition of information of natural conditions situation and material technical base of South Bohemia. Method of concept and demonstration - describe process of package tour development. Results: The creation of attractive and competitive package tour. Keywords: Travel movement, marketing, management, destination place, SWOT analysis, cycling, package tour. 2
Název: Cykloturistika v oblasti Třeboňska z pohledu cestovního ruchu Cíle práce: Analýza možností cestovního ruchu v regionu Jižní Čechy a příprava cyklistického zájezdu pro návštěvm'ky Třeboňska. Metody: Popisná a SWOT analýza. Tyto analýzy byly využity k získání informací o stavu přírodních podmínek a MTZ Jihočeského kraje. Metoda návrhu a demonstrace - popisuje postup přípravy zájezdu. Výsledky: Vytvoření atraktivního a konkurenceschopného produktového balíčku. Klíčová slova: Cestovní ruch, marketing, management, destinace, analýza SWOT, cykloturistika, produktový balíček Title: Cycling in Třeboň region from view oftravel movement Aim of the work: Analyze travel movement possibilities in locality of South Bohemia and cycling tour preparation for visitors ofTřeboň region. Methods: Descriptive and SWOT analysis. These analyses were used to the acquisition of information of natural conditions situation and material technical base of South Bohemia. Method of concept and demonstration - describe process of package tour development. Results: The creation of attractive and competitive package tour. Keywords: Travel movement, marketing, management, destination place, SWOT analysis, cycling, package tour. 2