Marketingová komunikace České olympijské nadace
Marketing communication of Czech Olympic Foundation
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/79039Identifikátory
SIS: 134914
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
9. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazováníKlíčová slova (anglicky)
communication mix, promotion, non-profit sector, foundation, indepth interview, electronic interrogationNázev: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Title: Marketing communication of Czech Olympic Foundation Objectives: The aim of this thesis is to analyze and evaluate the current marketing communitacion in Czech Olympic Foundation and according to these knowledges to create a project presenting proposals for the improvement of the marketing communication of this organization to increase the efficiency in use of the individual parts of the communication mix and to introduce new unused instruments. Methods: For the evaluation of the marketing communication are chosen both quantitative and qualitative research methods. The method of electronic interrogation with a sample of available respondents is realized. Data collection is carried out thanks to prepared questionnaires which are sent by electronic mail to each interviewee. The method of indepth interview with the manager of the project Czech Olympic Foundation is also used to find out all current communication channels. Results: The outcome of this thesis is a proposal of the marketing communication containing new communication instruments and ways to increase the efficiency of the existing ones which are based on the analysis and evaluation of the current status of exploited marketing instruments. Keywords: communication mix, promotion, non-profit sector, foundation, indepth interview,...