Využívání vzdělávacích portálů jako jedna z forem mimoškolního vzdělávání
An application of learning websites like a form of extracurricular education
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78824Identifikátory
SIS: 165790
Kolekce
- Kvalifikační práce [18142]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Zelinková, Anna
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Sociologie a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Mimoškolní vzdělávání, informální, neformální vzdělávání, vzdělávací portályKlíčová slova (anglicky)
Extracurricular education, informal education, learning websitesTato bakalářská práce se zabývá využíváním vzdělávacích portálů dostupných na internetu. Práce se zaměřuje na důvody využívání vzdělávacích portálů z pohledu jejich uživatelů a na důvody zřízení z pohledů jejich zřizovatelů. Dále se práce věnuje popisu tohoto typu neformálního vzdělávání probíhajícího za pomoci informačních a komunikačních technologií. Také se zabývá otázkou nabídky a poptávky ve vztahu ke vzdělávání a vzdělanostními nerovnostmi. Veškerá zjištění vznikla na základě expertních rozhovorů se zřizovateli a online dotazníkového šetření s uživateli vybraných vzdělávacích portálů. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This bachelor thesis deals with the use of educational portals available on the Internet. The work focuses on the reasons for the use of educational portals from the perspective of their users and the reasons for the establishment of the views of their founders. Furthermore, the work is also devoted to the description of this type of non-formal education, which is carried out with the help of information and communication technologies. It also addresses the issue of supply and demand in relation to education and educational inequalities. All the findings are based on the expert interviews with the providers of these educational portals and on the online questionnaire with the users of the selected educational portals Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)