Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014
Change of marketing communication of television providers on example of the company Sky in 2004-2014
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/78206Identifikátory
SIS: 166490
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Báča, Ladislav
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
13. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Placené televizní vysílání, Sky, British Sky Broadcasting, telekomunikace, připojení k internetu, marketing médií, marketing poskytovatelů placené televizeKlíčová slova (anglicky)
Pay-TV, Sky, British Sky Broadcasting, Telecommunications, Broadband services, media marketing, Pay-TV providers marketingPodstatou bakalářské práce "Proměna marketingové komunikace televizních operátorů na příkladu Sky v letech 2004-2014" je teoretický popis marketingového mixu společností poskytujících přístup k placenému televiznímu vysílání, potažmo společností nabízejících kromě Pay-TV také připojení k internetu a pevnou telefonní linku. Teoretická část práce si klade za úkol definovat jednotlivé složky marketingového mixu v této oblasti s důrazem na komunikaci a také branding, praktická část se technikou case study věnuje marketingové komunikaci britské společnosti Sky, která je největším takovým operátorem v Evropě, a která je od roku 2011 největším zadavatelem reklamy ve Velké Británii. Práce zkoumá její komunikační aktivity v letech 2004-2014 a staví je do kontrastu technologických změn, které byly rychlejší než kdy dříve. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The thesis "Change of marketing communication of television providers on example of the company Sky in 2004-2014" attempts to describe the marketing mix of Pay-TV providers and of companies providing both Pay-TV and broadband and fixed telephony. The theoretical part of this thesis attempts to define all four Ps of marketing mix in this field with emphasis on Promotion and also branding, the practical part describes the marketing communication of a British company Sky as a case study. Sky is the biggest such provider in Europe, and has been the biggest ad-spender in the UK since 2011. This thesis studies their communication activities between 2004 and 2014 and compares them with the technological changes in the field, that have been greater than ever before. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)