Obraz českých politických stran
The image of Czech political parties
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77718Identifikátory
SIS: 154649
Katalog UK: 990020317530106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [23978]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Sládek, Jan
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Sociologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
16. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
politická strana, veřejné mínění, identita, politický marketingKlíčová slova (anglicky)
political party, public opinion, identity, political marketingV rámci této diplomové práce porovnávám dva obrazy politických stran a to obraz, který se o sobě strany snaží vyvolat skrze obsahy svých volebních programů, s obrazem těchto politických stran vnímaném veřejností. Toto výzkumné téma je reakcí na teorie zpochybňující význam volebních programů pro politický boj posledních let. Při analýze obrazu veřejnosti zohledním také volební preference jednotlivých respondentů. Pro svůj výzkum využiji data z průzkumu veřejného mínění k sekundární analýze a druhou výzkumnou metou bude obsahová analýza.
In this thesis I compare two images of political parties, the image that the parties themselves trying to create through the contents of their election programs, with the image of the political parties perceived by the public. This research topic is a reaction to theories questioning the importance of the electoral programs of the political struggle in recent years. I also take into account the electoral preferences of individual respondents during the analysis. I will use data from public opinion polls for my research on secondary data analysis and other research method will be content analysis.