Využití e-learningu na střední škole při výuce odborných předmětů
Use of e-learning in lessons of vocational subjects at secondary schools
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77633Identifikátory
SIS: 148019
Kolekce
- Kvalifikační práce [19159]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Richterová, Magdalena
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Katedra / ústav / klinika
Katedra pedagogiky
Datum obhajoby
8. 9. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Learning Management System - LMS, E-learning, tvorba E-kurzu, blended learning, studijní opora, MoodleKlíčová slova (anglicky)
Learning Management System - LMS, E-learning, creation of E-course, blended learning, study support, MoodleCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Design online vzdělávání - vliv způsobu testování na učení se
Výsledek obhajoby: OBHÁJENONečadová, Karolína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)Datum obhajoby: 29. 1. 2024(in English): This thesis examines how the form of testing and assessment affects teaching and learning strategies. The thesis first introduces the basic concepts associated with e-learning. First, the phenomenon of ... -
Vytvoření e-learningového kurzu pro předmět technologie grafiky na střední odborné škole
Výsledek obhajoby: OBHÁJENONová, Eliška (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2024)Datum obhajoby: 5. 9. 2024Diplomová práce se věnuje zásadám tvorby e-learningového kurzu pro obor grafický design na střední odborné škole. Cílem práce je návrh e-learningového kurzu pro předmět technologie grafiky pro žáky třetího ročníku. Teoretická ... -
Continuing Beginner Learners in Adult EFL Classes
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOMihulková, Šárka (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014)Datum obhajoby: 30. 5. 2014Tato práce řeší otázky výuky věčných začátečníků v kurzech anglického jazyka pro dospělé. Zaměřuje se na popis faktorů, jež mohou mít vliv na stagnaci procesu učení u této skupiny žáků, a snaží se zjistit, do jaké míry se ...