Možnosti aplikace evaluace v outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivitách
Opportuinities to Application of Evaluation in Outdoor-teambuilding Educational Activities
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/76232Identifikátory
SIS: 162481
Kolekce
- Kvalifikační práce [23621]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gruber, Jan
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Andragogika a personální řízení
Katedra / ústav / klinika
Katedra andragogiky a personálního řízení
Datum obhajoby
21. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
evaluace, evaluace vzdělávání, evaluační modely, aplikace evaluace, současné trendy v evaluaci, outdoorový trénink, teambuildingKlíčová slova (anglicky)
evaluation, training evaluation, evaluation models, applied evaluation, current trends in evaluation, outdoor training, teambuildingTato práce je primárně zaměřena na problematiku evaluace v oblasti organizačního vzdělávání a možnosti jejího použití specificky u outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Cílem práce je kriticky analyzovat současný stav poznání evaluace ve vzdělávání a na základě zjištěných informací syntetizovat evaluační model, který by mohl být používán pro evaluaci outdoor-teambuildingových vzdělávacích aktivit. Nejprve jsou charakterizovány základní pojmy outdoor trénink, teambuilding a evaluace. Poté následují kapitoly, ve kterých jsou představeny a porovnány vybrané, evaluační modely používané v oblasti vzdělávání. Tyto kapitoly tvoří teoretickou základnu celé práce a na jejich základě je dále prezentován modifikovaný evaluační model, umožňující použití specificky pro outdoor-teambuildingové programy. V závěru jsou také doporučení pro další výzkum v oboru. Klíčová slova: evaluace, evaluace vzdělávání, evaluační modely, aplikace evaluace, současné trendy v evaluaci, outdoorový trénink, teambuilding
This thesis is primarily focused on the field of evaluation of organizational training and its possible application on outdoor-teambuilding training activities. The goal of the paper is to critically analyze the current state of knowledge of training evaluation and, based on the discovered facts, to synthetize evaluation model, which could be used for evaluating outdoor- teambuilding programs. Firstly, the basic concepts of outdoor-training, teambuilding and evaluation are introduced. In the following chapters, there is the presentation and comparison of chosen evaluation models, which are used in the field of training. Above mentioned part provides a theoretical base for the thesis and based on this, there is a new model introduced, which is modified specifically for outdoor-teambuilding evaluation. In the conclusion, there are also recommendations for further studies and researches. Key Words: evaluation, training evaluation, evaluation models, applied evaluation, current trends in evaluation, outdoor training, teambuilding
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Reliabilita hodnocení ve vybraných odborných předmětech
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKonvičková, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2011)Datum obhajoby: 7. 9. 2011Anotace v českém jazyce V teoretické části bakalářské práce se zabývám definicemi školního hodnocení, pojetím hodnocení v současné době, typy hodnocení, vlastnostmi hodnocení, specifiky hodnocení v odborných školách, dále ... -
Hodnocení pedagogických pracovníků
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSobotová, Věra (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 24. 5. 2023The topic of the diploma thesis is the evaluation of teaching staff. The aim of the thesis is to describe the evaluation tools used for evaluation of teaching staff in private primary and secondary schools in the Czech ... -
Kooperativní učení a výsledky žáků
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKonvičková, Hana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 18. 9. 2013The aim of this theoretical-empirical thesis was to examine the principles of cooperative teaching while working on business letters within the lessons of Commercial-legal Correspondence at secondary school. The main ...