dc.contributor.advisor | Kasíková, Hana | |
dc.creator | Gašparínová, Marta | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T03:28:39Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T03:28:39Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/75987 | |
dc.description.abstract | Anotace: Diplomová práce se zabývá výzkumem komunikačních bariér, které se vyskytují u žáků střední odborné školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a empirické. Teoretická část je věnována komunikaci, s důrazem na komunikaci pedagogickou, komunikačním bariérám a na závěr komunikační ostýchavosti jako jedné z možných překážek v komunikaci Empirická část obsahuje závěry výzkumu týkající se komunikačních bariér včetně komunikační ostýchavosti, který proběhl formou rozhovoru s pedagogy střední odborné školy a dotazníku u studentů. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Annotation: The research of communication barriers, which appear at students of the secondary school, is the topic of my thesis. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to communication, emphatically to educational communication, communication barriers and at the end also to communication apprehension, which can be one of the communication difficulties. The empirical part contents the conclusions of the research, which was provided at the school with the teachers and students, using the interview and the questionnare as the research methods. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | pedagogická komunikace,výuková komunikace | cs_CZ |
dc.subject | komunikační bariéry | cs_CZ |
dc.subject | komunikační ostýchavost | cs_CZ |
dc.subject | educational communication,communication barriers | en_US |
dc.subject | communication apprehension | en_US |
dc.title | Komunikační bariéry mezi učiteli a žáky ve výuce na střední odborné škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-01-27 | |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 151032 | |
dc.title.translated | Communication Barriers between teachers and pupils in secondary education | en_US |
dc.contributor.referee | Valenta, Josef | |
dc.identifier.aleph | 002070291 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pedagogiky | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Pedagogy | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pedagogiky | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Anotace: Diplomová práce se zabývá výzkumem komunikačních bariér, které se vyskytují u žáků střední odborné školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a empirické. Teoretická část je věnována komunikaci, s důrazem na komunikaci pedagogickou, komunikačním bariérám a na závěr komunikační ostýchavosti jako jedné z možných překážek v komunikaci Empirická část obsahuje závěry výzkumu týkající se komunikačních bariér včetně komunikační ostýchavosti, který proběhl formou rozhovoru s pedagogy střední odborné školy a dotazníku u studentů. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Annotation: The research of communication barriers, which appear at students of the secondary school, is the topic of my thesis. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to communication, emphatically to educational communication, communication barriers and at the end also to communication apprehension, which can be one of the communication difficulties. The empirical part contents the conclusions of the research, which was provided at the school with the teachers and students, using the interview and the questionnare as the research methods. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020702910106986 | |