Zobrazit minimální záznam

Communication Barriers between teachers and pupils in secondary education
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorGašparínová, Marta
dc.date.accessioned2017-06-01T03:28:39Z
dc.date.available2017-06-01T03:28:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/75987
dc.description.abstractAnotace: Diplomová práce se zabývá výzkumem komunikačních bariér, které se vyskytují u žáků střední odborné školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a empirické. Teoretická část je věnována komunikaci, s důrazem na komunikaci pedagogickou, komunikačním bariérám a na závěr komunikační ostýchavosti jako jedné z možných překážek v komunikaci Empirická část obsahuje závěry výzkumu týkající se komunikačních bariér včetně komunikační ostýchavosti, který proběhl formou rozhovoru s pedagogy střední odborné školy a dotazníku u studentů.cs_CZ
dc.description.abstractAnnotation: The research of communication barriers, which appear at students of the secondary school, is the topic of my thesis. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to communication, emphatically to educational communication, communication barriers and at the end also to communication apprehension, which can be one of the communication difficulties. The empirical part contents the conclusions of the research, which was provided at the school with the teachers and students, using the interview and the questionnare as the research methods.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectpedagogická komunikace,výuková komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikační bariérycs_CZ
dc.subjectkomunikační ostýchavostcs_CZ
dc.subjecteducational communication,communication barriersen_US
dc.subjectcommunication apprehensionen_US
dc.titleKomunikační bariéry mezi učiteli a žáky ve výuce na střední odborné školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-01-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId151032
dc.title.translatedCommunication Barriers between teachers and pupils in secondary educationen_US
dc.contributor.refereeValenta, Josef
dc.identifier.aleph002070291
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pedagogikycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Educationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pedagogikycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Educationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enPedagogyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csAnotace: Diplomová práce se zabývá výzkumem komunikačních bariér, které se vyskytují u žáků střední odborné školy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a empirické. Teoretická část je věnována komunikaci, s důrazem na komunikaci pedagogickou, komunikačním bariérám a na závěr komunikační ostýchavosti jako jedné z možných překážek v komunikaci Empirická část obsahuje závěry výzkumu týkající se komunikačních bariér včetně komunikační ostýchavosti, který proběhl formou rozhovoru s pedagogy střední odborné školy a dotazníku u studentů.cs_CZ
uk.abstract.enAnnotation: The research of communication barriers, which appear at students of the secondary school, is the topic of my thesis. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is devoted to communication, emphatically to educational communication, communication barriers and at the end also to communication apprehension, which can be one of the communication difficulties. The empirical part contents the conclusions of the research, which was provided at the school with the teachers and students, using the interview and the questionnare as the research methods.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020702910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV