Asistent pedagoga na ZŠ u dětí se specifickými poruchami učení
Assistant of teacher at an elementary school for children with specific learning disabilities
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75503Identifikátory
SIS: 176636
Kolekce
- Kvalifikační práce [2653]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Nováková, Ivana
Fakulta / součást
Husitská teologická fakulta
Obor
Sociální pedagogika
Katedra / ústav / klinika
HTF - Katedra učitelství
Datum obhajoby
6. 6. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Husitská teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
asistent pedagoga, specifické poruchy učení, vzdělávání, dyslexie, dysgrafie, dysortografie, žáci, individuální vzdělávací plán, vzdělávání, školský zákon, případová studie, rámcový vzdělávací plán pro základní vzděláváníKlíčová slova (anglicky)
assistant teacher, specific learning disabilities, Education, dyslexia, dysgraphia, dysortography, students, individual education plan, Education, education law, case studies, general educational plan for basic educationBakalářská práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část práce se dělí na tři kapitoly, ve kterých jsou popsány specifické poruchy učení, vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení a poslední část se zabývá činností asistenta pedagoga. Druhá část je prakticky zaměřena a jejím hlavním je zjistit, zda je pro žáky třetí třídy základní školy, přínosná práce asistenta pedagoga a zda se jeho práce projeví na kvalitě školní práce žáků a jejich výsledcích. Cíl práce byl zjišťován dlouhodobým strukturovaným pozorováním, které bylo zpracováno jako případová studie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part is divided into three chapters, which describe specific learning disabilities, education of pupils with specific learning disabilities and last part deals with the teaching assistant. The second part is practically oriented and the main one is to determine whether pupils third grade elementary school teacher's assistant fruitful work and whether his work reflected on the quality of pupils' school work and their results. This objective has been detecteda long- term structured observation which has been rocessed rocessed as a case study. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)