Značka KSP Kladno
Brand KSP Kladno
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75246Identifikátory
SIS: 163220
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
prvky značky,rozhovor,logo,značkaKlíčová slova (anglicky)
brand elements,interview,logo,brandNázev: Značka KSP Kladno. Cíle: Cílem práce je vypracování nových prvků značky KSP Kladno. Metody: Analýza dokumentů, pomocí které jsme získali data z prostředí KSP Kladno. K analýze dokumentů jsme použili deskriptivní případovou studii k detailnějšímu studiu nedostatků v prvcích značky. Rozhovory s předsedou klubu a skupinová diskuse s jednotlivými členy oddílu k získání jejich představ o nových prvcích značky. Rozhovory a skupinová diskuse byly polostrukturované s vymezených okruhem témat. A osobní pozorování, kterým jsme upřesnili výsledky z rozhovorů a skupinové diskuse. Výsledky: Výsledky práce představují vytvoření nových prvků značky KSP Kladno. Na základě dat získaných z rozhovorů a skupinové diskuse byla vytvořena nová loga, slogan a hymna klubu. Klíčová slova: prvky značky, rozhovor, logo, značka
Title: Brand KSP Kladno Goals: The thesis aims to develop the new elements of brand KSP Kladno. Methods: Analysis of the documents by which we obtained data from the environment of KSP Kladno. To analyze the documents we used descriptive case study to a more detailed study of deficiencies in the elements of brand. Interviews with the chairman of the club and group discussion with individual club members to get their ideas about the new features of brand. Interviews and group discussion are semi- structured with a defined range of topics. A personal observation, which we refine the results of interviews and group discussion. Results: The results represent the creation of new brand elements of KSP Kladno. Based on data collected from interviews and group discussion, a new logo, slogan and anthem of the club were created. Key words: brand elements, interview, logo, brand