Výzkum spokojenosti členů Taneční školy B-Original Praha s kvalitou služeb
Research of member's satisfaction with quality of services in dance school B-Original Prague
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/75235Identifikátory
SIS: 163222
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
sportovní služby, spokojenost zákazníka, taneční škola, skupinové dotazování, marketingový výzkumKlíčová slova (anglicky)
sport service, customer satisfaction, dance school, group interviews, marketing researchNázev práce: Výzkum spokojenosti členů v Taneční škole B-Original Praha s kvalitou služeb. Cíle práce: Cílem práce bylo zhodnocení spokojenosti členů s poskytovanými sportovními službami. Získaná data sloužila k vytvoření návrhu na zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Metody, které byly v této práci použity, vycházejí z teoretických poznatků, souvisejících s daným tématem. Při výzkumu spokojenosti členů byla použita metoda kvalitativního šetření formou ohniskových skupin. Výsledky byly interpretovány pomocí shrnujícího protokolu. Na základě těchto výsledků byla stanovena úroveň spokojenosti členů s fungováním organizace. Pro zisk základních informací o provozu Taneční školy B-Original bylo provedeno polostrukturované interview s majitelem. Výsledky: Na základě provedeného marketingového výzkumu lze konstatovat, že Taneční škola B-Original má díky vysoké kvalitě svých služeb velké množství spokojených členů. Návrhy na opatření byly předloženy vedení taneční školy a měly by spokojenost členů ještě zvýšit. Klíčová slova: sportovní služby, spokojenost zákazníka, taneční škola, skupinové dotazování, marketingový výzkum
Title: Research of member's satisfaction with quality of services in dance school B-Original Prague. Objectives: The main objective is to determine member's satisfaction with offered sport services. Results were used to make proposal for improve offered services. Methods: Methods, which were used in this thesis, are based on theoretical knowledge, matching with the topic. During the satisfaction research was used quality research group interviews. Results were interpreted by summary protocol. Based on this results was made level of member's satisfaction how organization functions. To gain basic information about running dance school B-Original was made half - structured interview with the owner. Results: Based on marketing research we can state, that dance school B-Original has thanks to high quality services big amount of satisfied members. Proposals for improvement were shown to managers of dance school and they should make situation in dance school even better. Key words: sport service, customer satisfaction, dance school, group interviews, marketing research