Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě
A marketing plan Aquapark Plovarna Hranice na Morave
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/74675Identifikátory
SIS: 162999
Kolekce
- Kvalifikační práce [8432]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Pedagogika, psychologie a didaktika
Datum obhajoby
9. 9. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
marketing, marketingový plán, Aquapark Plovárna Hranice na Moravě, situační analýza, SWOT analýza, akční plánKlíčová slova (anglicky)
marketing, marketing plan, Aquapark Plovarna Hranice, situational analysis, SWOT analysis, action planNázev: Návrh marketingového plánu Aquaparku Plovárny Hranice na Moravě Cíle práce: Hlavním cílem práce je vytvořit marketingový plán zaměřený na hlavní skupiny zákazníků aquaparku Plovárny Hranice na Moravě. Tvorba tohoto plánu, by měla sloužit k efektivnějšímu využití sportovního zařízení a ke strategickému naplánování přístupu k jednotlivým skupinám zákazníků, tzn. děti do 6 let, mládež, studenty, dospělé, seniory, rodiče s dětmi do 6 let, ZTP/P, návštěvníky kurzů a ostatní návštěvníky. Mezi vedlejší cíle patří identifikace příležitostí, hrozeb, silných a slabých stránek aquaparku, prozkoumání variant marketingové strategie a získání zpětné vazby na marketingový mix od zákazníků aquaparku. Uvedené cíle v podstatě navazují na hlavní cíl, tedy mají s tímto hlavním cílem přímou souvislost. Metody: Od vedení aquaparku byla získána výroční zpráva, dále pak interní směrnice, a také bylo umožněno uskutečnění primárního sběru dat se zaměstnanci, který měl podobu polostrukturovaného rozhovoru se třemi pracovníky aquaparku. Dále byly použity metody analýzy, syntézy, komparace a ankety. Analýza byla provedena prostřednictvím prostudování primárních zdrojů informací, SWOT analýzy a situační analýzy. Objektem komparace byly konkurenční subjekty, při této metodě bylo využito veřejně dostupných údajů z webových stránek...
Title: A marketing plan Aquapark Plovarna Hranice na Morave Targets: The main objective is to create a marketing plan focusing on key groups of customers Aquapark Plovarna Hranice na Morave. Making this plan should serve to more efficient use of the sports facilities and a strategic planning approach to individual customer groups - children under 6 years of age, youth, students, adults, seniors, parents with children up to 6 years, visitors courses and other visitors. The secondary objectives include identifying opportunities, threats, strengths and weaknesses waterpark, exploring variations marketing strategies and obtain feedback on the marketing mix from customers waterpark. The objectives stated in essence, linked to the main objective, therefore, have the primary objective correlate. Methods: By keeping the water park was acquired annual report, as well as internal guidelines, and also allow implementation of primary data collection with staff who had a form of semi-structured interview with three staff waterpark. Others have used the methods of analysis, synthesis, comparison and polls. The analysis was conducted through studying the primary sources of information, SWOT analysis and situational analysis. The object of comparison were competing entities, this method has been used publicly available...