Kontinuita vzdělávání v mateřských a základních školách ve Středočeském kraji
Continuity of Education in Kindergartens and Primary Schools in Central Bohemia Region
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/73076Identifikátory
SIS: 148197
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Voda, Jan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Management vzdělávání
Katedra / ústav / klinika
Centrum školského managementu
Datum obhajoby
12. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Evaluace, kolegialita, kontinuita, mateřská škola, rámcový vzdělávací program, spolupráce, školní vzdělávací program, základní školaKlíčová slova (anglicky)
Evaluation, cooperativeness, continuity, kindergarten, framework educational programme, cooperation, school educationel programme, primary schoolDiplomová práce se věnuje aktuálnímu tématu, které v současné době stále nabírá na síle, tj. kontinuitě neboli návaznosti výchovně vzdělávacího procesu v mateřských a základních školách. Smyslem práce je vyzdvihnout nutnost spolupráce MŠ a ZŠ při návaznosti výchovně vzdělávacího procesu, nastínit možnosti, meze i úskalí této spolupráce, společně s rolí managementu škol. Cílem diplomové práce je určit na základě odborných zdrojů a empirického šetření, jakým způsobem a zda vůbec v současné době probíhá takováto spolupráce v rámci kontinuity vzdělávání v MŠ a ZŠ. Zároveň budou v práci na základě zjištění faktů navrženy opatření a další postupy, které by mohly přispět k pozitivnímu rozvoji spolupráce mezi MŠ a ZŠ v návaznosti vzdělávání.
This master thesis focuses on the topical theme which is currently gaining momentum, i.e. continuity or connection of the educational process in kindergartens and primary schools. The purpose of this work is to highlight the necessity of cooperation among kindergartens and primary schools in the following educational process, outline the possibilities, limits and pitfalls of this collaboration together with the role of school management. The aim of the master thesis is to determine on the basis of expert sources and empirical investigation how and whether currently proceeds such a cooperation within the continuity of education in kindergartens and primary schools. This work also proposes on the basis of the findings of facts measures and other procedures that could contribute to the positive development of cooperation among kindergartens and primary schools following training.