Podpora prodeje produktů adidas
Sale support of adidas products
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72847Identifikátory
SIS: 134953
Katalog UK: 990018525410106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Omcirk, Vilém
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
11. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
event marketing, propagace, analýza, maratonKlíčová slova (anglicky)
event marketing, promotion, analysis, marathonNázev: Podpora prodeje produktů adidas Cíl: Cílem bakalářské práce je provedení analýzy podpory prodeje produktů adidas, která se koná v rámci dvou největších a nejdůležitějších běhů projektu RunCzech. Následně pak vytvořit návrh podpory prodeje pro rok 2015. Metody: V této práci byla využita kvalitativní analýza, konkrétně ve formě případové studie. Veškeré informace o prodejích a registrovaných běžcích byly získány pomocí analýzy dokumentů. Závislost výsledků tržeb na počtu účastníků byla zjišťována pomocí korelační analýzy. Výsledky: Výsledkem práce je nový upravený návrh podpory prodeje pro rok 2015, který je založen na poznatcích a výsledcích podpory prodeje z roku 2014. Analýza podpory prodeje za rok 2014 odhalila její cílové skupiny, prodejnost jednotlivých artiklů, výsledné tržby a také její nedostatky. Těchto poznatků bylo využito k úpravě podpory prodeje pro rok 2015, jejíž hlavní změny se budou týkat přidáním více atraktivních forem podpory prodeje a změn v nabídce prodávaného sortimentu. Klíčová slova: event marketing, propagace, analýza, maraton.
Title: Sale support of adidas products Goal: The aim of the bachelor thesis is the analysis of sales support adidas products, which takes place in the two largest and most important running races by RunCzech project. The second aim is to create proposal for sale support in 2015. Methods: In this thesis was used the qualitative analysis - form of case study. All information about sales and registered runners were obtained by analysing documents. The dependence between results on sales and participants was determined by correlation analysis. Results: The result of this bachelor work is new and modified proposal of sale support in 2015, which is based on the knowledge and results of sale support in 2014. Analysis of sales support in 2014 revealed its target groups, marketability of goods, resulting sales and failings as well. These reveals were used for adjust of sales support in 2015. The major changes will be in adding more attractive forms of sales support and changes in selling products range. Key words: event marketing, promotion, analysis, marathon.