Zobrazit minimální záznam

Game of Thrones as a Game
dc.contributor.advisorVaněk, Václav
dc.creatorBeneš, Otakar
dc.date.accessioned2017-05-27T19:45:31Z
dc.date.available2017-05-27T19:45:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/72587
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Hra o trůny jako hra se zabývá fantasy ságou Píseň ledu a ohně od amerického autora G. R. R. Martina. Základním východiskem práce je provázanost narativu této pětidílné série se základními herními mechanikami a vlastnostmi, které uvádějí v definicích R. Caillois a J. Huizinga. Hra o trůny vykazuje mnoho znaků charakteristických pro deskové hry a naše interpretace vychází především z jejich koncepce. Herní aspekty narativu jsou sledovány při analýzách kategorizace postav, formy narativu, fungování fikčního světa a jeho modality a motivace postav. Zkoumané vlastnosti narativu jsou poté usouvztažněny k hernímu světu, hrajícím postavám, pravidlům hry a cílům hry.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis named Game of Thrones as a Game deals with fantasy saga Song of Ice and Fire written by G. R. R. Martin. The main theme is the interconnection of the five-volume narrative with basic game mechanics and features defined by R. Caillois and J. Huizinga. Game of Thrones shows many characteristics of board games and the interpretaion is based on this aproach. Game aspects of the narrative are observed in the analysis of character classes, narrative forms, fictional world functioning and modality and character motivation which are related to game worlds, characters, rules and objectives.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjecthracs_CZ
dc.subjectpostavacs_CZ
dc.subjectpravidlacs_CZ
dc.subjectmotivacecs_CZ
dc.subjectmodalitacs_CZ
dc.subjectnarativcs_CZ
dc.subjectgameen_US
dc.subjectcharacteren_US
dc.subjectrulesen_US
dc.subjectmotivationen_US
dc.subjectmodalityen_US
dc.subjectnarrativeen_US
dc.titleHra o trůny jako hracs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-15
dc.description.departmentDepartment of Czech and Comparative Literatureen_US
dc.description.departmentÚstav české literatury a komparatistikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId136615
dc.title.translatedGame of Thrones as a Gameen_US
dc.contributor.refereeBílek, Petr
dc.identifier.aleph001853162
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Czech Language and Literatureen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav české literatury a komparatistikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Czech and Comparative Literatureen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství českého jazyka a literatury pro střední školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Czech Language and Literatureen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce s názvem Hra o trůny jako hra se zabývá fantasy ságou Píseň ledu a ohně od amerického autora G. R. R. Martina. Základním východiskem práce je provázanost narativu této pětidílné série se základními herními mechanikami a vlastnostmi, které uvádějí v definicích R. Caillois a J. Huizinga. Hra o trůny vykazuje mnoho znaků charakteristických pro deskové hry a naše interpretace vychází především z jejich koncepce. Herní aspekty narativu jsou sledovány při analýzách kategorizace postav, formy narativu, fungování fikčního světa a jeho modality a motivace postav. Zkoumané vlastnosti narativu jsou poté usouvztažněny k hernímu světu, hrajícím postavám, pravidlům hry a cílům hry.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis named Game of Thrones as a Game deals with fantasy saga Song of Ice and Fire written by G. R. R. Martin. The main theme is the interconnection of the five-volume narrative with basic game mechanics and features defined by R. Caillois and J. Huizinga. Game of Thrones shows many characteristics of board games and the interpretaion is based on this aproach. Game aspects of the narrative are observed in the analysis of character classes, narrative forms, fictional world functioning and modality and character motivation which are related to game worlds, characters, rules and objectives.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav české literatury a komparatistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990018531620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV