Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Non-profit event marketing: case study of Do práce na kole 2013
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/72480Identifikátory
SIS: 138965
Kolekce
- Kvalifikační práce [17115]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Halada, Jan
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Event marketing, zážitkový marketing, sociální marketing, komunikace, rozvoj cyklistické dopravy, do práce na kole, Auto*MatKlíčová slova (anglicky)
Event marketing, social marketing, communication, urban commuter cycling development, bike to work, Auto*MatBakalářská práce Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013 si klade za cíl vykreslit specifické prostředí motivačních kampaní podporujících rozvoj cyklistické dopravy jakožto průsečík několika polí komunikační teorie a praxe. Studovaným případem je událost Do práce na kole (DPNK) pražské neziskové organizace Auto*Mat, která spojuje sociální a zážitkový (resp. event) marketing, přičemž zahrnuje prvky CSR, firemní kultury a gamifikace. Práce popisuje specifika celkové problematiky UCC (Urban Commuter Cycling) a podpůrné trendy ve společnosti a především se vyjadřuje k aspektům komunikace, které byly dle autora zanedbány v kampani DPNK. Práce předesílá okolnosti, historii a komunikační cíle eventu Do práce na kole 2013, který je dále analyzován na základě jeho konceptu a realizace. Analyzuje jeho hlavní zaměření a polemizuje nad možnostmi rozvoje komunikační strategie.
The thesis Social Event Marketing in Non-Profit Sector: Case Study of Do práce na kole 2013 aims to illustrate the specific environment of motivational campaigns supporting the growth of urban cycling. The grounds of UCC (Urban Commuter Cycling) act as a crossection of several communication theory and practice fields, which are examined. The non-profit Do Práce Na Kole (Bike To Work) campaign acts as an example, threading together social and event marketing, while encompassing aspects of CSR, company culture and gamification. This work describes the characteristics of the overall UCC problematic and the connected social trends, the author describes aspects of communication, that have been overlooked or might have been developped further. This work draws out the specifications, the history and communicational goals of Do Práce Na Kole 2013, the event is further analysed based on it's concept and realisation. It analyses it's main focus and lays ground for possible ways of development of it's communication strategy
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové marketingové metody v knihovnách
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOSteklá, Zuzana (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 16. 9. 2013V posledních několika letech se marketing zařadil mezi klíčové procesy v knihovnách, slouží jako účinný nástroj konkurenčního boje, prostředek k definování identity knihovny a nový způsob komunikace s uživateli. Knihovny ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ... -
Ambush marketing na příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji 2015
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENOLakomá, Milena (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 25. 9. 2018Tato bakalářská práce se věnuje problematice ambush marketingu - nebo také parazitujícího marketingu - na konkrétním příkladu Mistrovství světa v ledním hokeji, které se konalo v roce 2015 v Praze a v Ostravě. Ve práci je ...