Přírodní motivy prvních pěti sbírek Jana Zahradníčka
Poetic motives of nature in JAn Zahradnicek's work - first five volumes
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/70696Identifikátory
SIS: 95509
Kolekce
- Kvalifikační práce [23715]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vojvodík, Josef
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Český jazyk a literatura
Katedra / ústav / klinika
Ústav české literatury a komparatistiky
Datum obhajoby
8. 9. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Jan Zahradníček, poezie, přírodní motivy, motivy ptáků, motivy květin, motivy stromů, křesťanská symbolikaKlíčová slova (anglicky)
Jan Zahradnicek, poetry, poetic motives of nature, poetic motives of birds, poetic motives of flowers,poetic motives of trees, symbolism in ChristianityCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Baletní hudba 19. a 20. století na pohádkové motivy se zaměřením na P. I. Čajkovského a S. Prokofjeva
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVilímová, Sheila (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 14. 9. 2018The title of the diploma thesis: Fairy Tale Themed Ballet Music in the 19th and 20th Century Focused on the Works of P. I. Tchaikovsky and S. Prokofiev This diploma thesis deals with fairy tale motifs in ballet music of ... -
Čtenářské aspekty a motivy u Jana Mukařovského
Výsledek obhajoby: UZNÁNOFlanderka, Jakub (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)Datum obhajoby: 18. 2. 2010This work tries to illustrate the way Jan Mukařovský reflected the aspect of reader in his papers of literature, both in terms of a reader as one of the participants of literary communication, and in terms of (potentional) ... -
Fast fashion a slow fashion: motivy a bariéry nákupu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPucholtová, Karolína (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2023)Datum obhajoby: 8. 9. 2023People perceive and approach fashion in many ways. Each of these ways is characterized by different aspects and expectations, such as price, how much product fits fashion trends or sustainability of a product and familiarization ...