Zobrazit minimální záznam

Wildmen: strategická hra v terraformovatelném světě
dc.contributor.advisorJežek, Pavel
dc.creatorRessler, Filip
dc.date.accessioned2017-05-27T09:04:31Z
dc.date.available2017-05-27T09:04:31Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/69152
dc.description.abstractNázev práce: Wildmen: strategická hra v terraformovatelném světě Autor: Filip Ressler Katedra / Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Dnešní real-time strategie jsou založeny na konfliktu znepřátelených frakcí, kde proti sobě bojují armády jednotlivých hráčů. Nicméně, tyto strategické hry neobsahují jednotku, která by reprezentovala hráče. Takovou jednotku, která by měla schopnost měnit terén mapy, používat silné útoky na nepřátelské síly a jejíž ztráta by pro hráče znamenala prohru. V této práci prezentujeme 2.5D real-time strategickou hru používající jazyk C# a .NET Framework, kterou lze hrát po síti s dalšími hráči. Tato hra se zaměřuje na schopnosti kritické jednotky reprezentující hráče, její útoky a schopnosti měnit terén. Tento projekt umožňuje upravovat a přidávat jednotky, budovy, zdroje a schopnosti jednoduše pomocí editace souborů XML, souborů obsahujících zdrojový C# kód a souborů s texturami. Klíčová slova: Real-time strategie, multiplayer hra, terraformace mapy, modifikovatelná hracs_CZ
dc.description.abstractTitle: Wildman: A real-time strategy game with world terraforming features Author: Filip Ressler Department / Institute: Department of distributed and dependable systems Supervisor of the bachelor thesis: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Department of distributed and dependable systems Abstract: Nowadays real-time strategies are based on the conflict of enemy fractions, where the armies of the players fight against each other. However, these strategic games do not have a unit which would represent the player on the battlefield. A unit which would have the power to alter the landscape or use powerful attack against the enemy forces, but a unit which loss would mean defeat for its player. In this thesis we present a 2.5D real-time strategy using the C# language and .NET Framework, which can be played with other players over the network. This game focuses on the abilities of the critical unit representing player, its attacks and abilities to alter terrain. This project allows simple modification of the game or addition of a new content by editing XML files, files with C# code and image files. Keywords: Real-time strategy, multiplayer game, map terraformation, modifiable gameen_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectReal-time strategiecs_CZ
dc.subjectmultiplayer hracs_CZ
dc.subjectterraformace mapycs_CZ
dc.subjectmodifikovatelná hracs_CZ
dc.subjectReal-time strategyen_US
dc.subjectmultiplayer gameen_US
dc.subjectmap terraformingen_US
dc.subjectmodifiable gameen_US
dc.titleWildmen: strategická hra v terraformovatelném světěen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2014
dcterms.dateAccepted2014-09-04
dc.description.departmentDepartment of Distributed and Dependable Systemsen_US
dc.description.departmentKatedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId143515
dc.title.translatedWildmen: strategická hra v terraformovatelném světěcs_CZ
dc.contributor.refereeBrom, Cyril
dc.identifier.aleph001847805
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineProgramovánícs_CZ
thesis.degree.disciplineProgrammingen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Distributed and Dependable Systemsen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csProgramovánícs_CZ
uk.degree-discipline.enProgrammingen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Wildmen: strategická hra v terraformovatelném světě Autor: Filip Ressler Katedra / Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Vedoucí bakalářské práce: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů Abstrakt: Dnešní real-time strategie jsou založeny na konfliktu znepřátelených frakcí, kde proti sobě bojují armády jednotlivých hráčů. Nicméně, tyto strategické hry neobsahují jednotku, která by reprezentovala hráče. Takovou jednotku, která by měla schopnost měnit terén mapy, používat silné útoky na nepřátelské síly a jejíž ztráta by pro hráče znamenala prohru. V této práci prezentujeme 2.5D real-time strategickou hru používající jazyk C# a .NET Framework, kterou lze hrát po síti s dalšími hráči. Tato hra se zaměřuje na schopnosti kritické jednotky reprezentující hráče, její útoky a schopnosti měnit terén. Tento projekt umožňuje upravovat a přidávat jednotky, budovy, zdroje a schopnosti jednoduše pomocí editace souborů XML, souborů obsahujících zdrojový C# kód a souborů s texturami. Klíčová slova: Real-time strategie, multiplayer hra, terraformace mapy, modifikovatelná hracs_CZ
uk.abstract.enTitle: Wildman: A real-time strategy game with world terraforming features Author: Filip Ressler Department / Institute: Department of distributed and dependable systems Supervisor of the bachelor thesis: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D., Department of distributed and dependable systems Abstract: Nowadays real-time strategies are based on the conflict of enemy fractions, where the armies of the players fight against each other. However, these strategic games do not have a unit which would represent the player on the battlefield. A unit which would have the power to alter the landscape or use powerful attack against the enemy forces, but a unit which loss would mean defeat for its player. In this thesis we present a 2.5D real-time strategy using the C# language and .NET Framework, which can be played with other players over the network. This game focuses on the abilities of the critical unit representing player, its attacks and abilities to alter terrain. This project allows simple modification of the game or addition of a new content by editing XML files, files with C# code and image files. Keywords: Real-time strategy, multiplayer game, map terraformation, modifiable gameen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra distribuovaných a spolehlivých systémůcs_CZ
dc.identifier.lisID990018478050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV