e-Government: Czech POINT - role a přínosy elektronizace kontaktních míst veřejné správy s občany a s jinými formami subjektů naší společnosti
e-Government: Czech POINT: Roles and benefits of digitalization of New Public Management contact points with citizens and other forms of entities in our country
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/69052Identifikátory
SIS: 138333
Kolekce
- Kvalifikační práce [17128]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Angelovská, Olga
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Veřejná a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
27. 1. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Autorizovaná konverze, Czech POINT, databáze, elektronické služby, e-Government, informační systémy, informační a komunikační technologie, kontaktní místo, Smart Administration, základní registryKlíčová slova (anglicky)
Authorized conversion, Czech POINT, Database, Electronical Services, e-Government, Information Systems, Information and Communication Technologies, Contact Point, Smart Administration, Basic RegistersDiplomová práce "e-Government: Czech POINT - role a přínosy elektronizace kontaktních míst veřejné správy s občany a s jinými formami subjektů naší společnosti" se zabývá problémem nedostatečné a neefektivní dostupnosti elektronických služeb veřejné správy pro využití soukromého i veřejného sektoru se zaměřením na kontaktní místa elektronických služeb v České Republice - Czech POINT. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The thesis "Czech Point - roles and benefits of digitalization of New Public Management contact points with citizens and other forms of entities in our society" deals with the problem of insufficient and ineffective availability for Governments electronic services for use of private and public sector with a focus on electronical services contact points in the Czech Republic - Czech POINT. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)