Přírodniny ve výuce 5. ročníku ZŠ
Products of nature in the fifth classes of primary school
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/68424Identifikátory
SIS: 144242
Kolekce
- Kvalifikační práce [18095]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Říhová, Dagmar
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra biologie a environmentálních studií
Datum obhajoby
25. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
naučná stezka, přírodniny, minerály, byliny, stromy, keře, obratlovci, bezobratlíKlíčová slova (anglicky)
Knowledge of local vertebrates, questionnaire survey, primary school, secondary school, high school, hobby group, genus name, species nameV diplomové práci se zabývám výzkumem praktických znalostí žáků pátých tříd základních škol. Je zaměřená na poznávání našich běžných druhů obratlovců (ryb, obojživelníků, plazů, ptáků a savců). Diplomová práce je zaměřená na výuku v přírodě. Výsledky jsou zpracovány formou tabulek a grafů. Klíčová slova: naučná stezka, přírodniny, minerály, byliny, stromy, keře, obratlovci, bezobratlí
This thesis deals with the research of practical knowledge and skills of students of primary and secondary schools. It targets exploring of cognition of local common species of vertebrates (fish, amphibians, reptiles, birds and mammals). This thesis is focused on education in the nature. The results are presented in graphs and chart tables. Key words: Knowledge of local vertebrates, questionnaire survey, primary school, secondary school, high school, hobby group, genus name, species name.