Image značky Gill
Brand image of Gill
diploma thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67640Identifiers
Study Information System: 149606
CU Caralogue: 990019118370106986
Collections
- Kvalifikační práce [8928]
Author
Advisor
Referee
Vomáčko, Ladislav
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
12. 1. 2015
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
image, značka, Gill, marketingový výzkum, jachtingKeywords (English)
image, brand, Gill, marketing research, sailingNázev: Image značky Gill Anotace: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image značky Gill v České republice. Zkoumaná značka se zabývá výrobou jachtařského oblečení a vybavení. Marketingový výzkum byl proveden pomocí metody písemného dotazování mezi českými závodními jachtaři. Na základě výsledků výzkumu budou navržena případná opatření, která by mohla vést ke zlepšení image této značky. Klíčová slova: image, značka, Gill, marketingový výzkum, jachting
Title: Brand image of Gill Summary: The purpose of this thesis is to identify the brand image of Gill in the Czech Republic. The aforementioned brand produces marine clothing and sports equipment. Marketing research has been executed using written questionnaires among the Czech sailors. Based on the results of marketing research, possible solutions to improve the brand image will be proposed. Keywords: image, brand, Gill, marketing research, sailing