Image značky Gill
Brand image of Gill
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67640Identifikátory
SIS: 149606
Katalog UK: 990019118370106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [8928]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Vomáčko, Ladislav
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 1. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
image, značka, Gill, marketingový výzkum, jachtingKlíčová slova (anglicky)
image, brand, Gill, marketing research, sailingNázev: Image značky Gill Anotace: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image značky Gill v České republice. Zkoumaná značka se zabývá výrobou jachtařského oblečení a vybavení. Marketingový výzkum byl proveden pomocí metody písemného dotazování mezi českými závodními jachtaři. Na základě výsledků výzkumu budou navržena případná opatření, která by mohla vést ke zlepšení image této značky. Klíčová slova: image, značka, Gill, marketingový výzkum, jachting
Title: Brand image of Gill Summary: The purpose of this thesis is to identify the brand image of Gill in the Czech Republic. The aforementioned brand produces marine clothing and sports equipment. Marketing research has been executed using written questionnaires among the Czech sailors. Based on the results of marketing research, possible solutions to improve the brand image will be proposed. Keywords: image, brand, Gill, marketing research, sailing