Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013
Marketing research of visitors'satisfaction at sport and music event Bm(X)treme fest 2013
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/67619Identifikátory
SIS: 142317
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Janák, Vladimír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 1. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Sportovní marketing, marketingový výzkum, spokojenost, festival, BMXKlíčová slova (anglicky)
Sports marketing, marketing research, satisfaction, festival, BMXNázev: Marketingový výzkum spokojenosti návštěvníků sportovně-hudební akce Bm(X)treme fest 2013 Cíle: Cílem práce je analyzovat výsledky výzkumu spokojenosti návštěvníků. Dále pak na základě získaných výsledků vytvořit návrhy, které by měly vést ke zvýšení spokojenosti návštěvníků akce. Metody: Pro výzkum spokojenosti návštěvníků byla vybrána metoda elektronického dotazování. Vzorek výzkumu byl vybrán náhodně ze základního souboru diváků akce. Výsledky: Získaná data jsou uspořádána do grafů a tabulek v analytické části. V každé ze zkoumaných oblastí se našli nespokojení návštěvníci, proto jsou součástí práce návrhy na zlepšení. Celkově však byli diváci s akcí spokojeni a některé hypotézy výzkum vyvrátil. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový výzkum, spokojenost, festival, BMX
Title: Marketing research of visitors'satisfaction at sport and music event Bm(X)treme fest 2013 Objectives: The goal is to analyze results of visitors'satisfaction research. Furthermore, on the basis of the results obtained to develop proposals which should be directed to increase of visitors' satisfaction. Methods: Visitors satisfaction research has been done by electronic questioning. Research sample was randomly selected from the visitors of that event. Results: The obtained data are arranged in tables and graphs in the analytical part. In each of researched areas has been found few unsatisfied visitors, therefore are some suggestion to improve event. In general were visitors satisfied with the event and some research hypothesis has been disproved. Keywords: Sports marketing, marketing research, satisfaction, festival, BMX