Zobrazit minimální záznam

The involvement of civil society organizations in senior protection against Shows and Events
dc.contributor.advisorPospíšilová, Tereza
dc.creatorHnátová, Barbara
dc.date.accessioned2020-08-27T15:31:26Z
dc.date.available2020-08-27T15:31:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/67276
dc.description.abstracti Abstract This Thesis reacts at the lack of knowledge about the experience of consumer and senior civil society organisation (CSO) with direct marketing in the Czech Republic. This work describes a wide range of their activities, experience and trends at this area and identifies two main topics: increasing or stagnating numbers of betrayed persons and the social isolation of seniors. Based on same of the common feature of both problems, this thesis shows some common roots of both these problems, mainly the narrow specialization in the chosen fields and necessity of reinforcement of interdisciplinary and instrumental cooperation.cs_CZ
dc.description.abstractTato diplomová práce reaguje na chybějící poznatky o zkušenostech spotřebitelských a seniorských organizací občanské společnosti (OOS), které se zapojují do řešení problema- tiky předváděcích akcí v ČR. Práce popisuje široké spektrum aktivit OOS přímo i nepřímo působících proti fenoménu předváděcích akcí; přibližuje zkušenosti z odlišných tematických okruhů, na základě kterých identifikuje dvě hlavní témata, která i nadále negativně působí: stagnující či stoupající počty nově podvedených osob a sociální osamělost seniorů. Na základě některých společných rysů obou problémů práce upozorňuje na některé společné kořeny obou problémů, na dosavadní, zpravidla úzkou specializaci ve zvolených oborech a nezbytnost mezioborové a instrumentální spolupráce.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectcivil society organisationen_US
dc.subjectnon¬governmental non¬ profit organisation (NGO)en_US
dc.subjectdirect marketing (Kafféefahrt)en_US
dc.subjectconsumer defenceen_US
dc.subjectconsumer protectionen_US
dc.subjectconsumer educationen_US
dc.subjectsocial integration of seniorsen_US
dc.subjectorganizace občanské společnostics_CZ
dc.subjectnevládní neziskové organizacecs_CZ
dc.subjectprodejní předváděcí akcecs_CZ
dc.subjectochrana spotřebitelecs_CZ
dc.subjectobrana spotřebitelecs_CZ
dc.subjectvzdělávání spotřebitelecs_CZ
dc.subjectsociální integrace seniorůcs_CZ
dc.titleZapojení organizací občanské společnosti do řešení problematiky předváděcích akcí pro seniorycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2015
dcterms.dateAccepted2015-02-10
dc.description.departmentKatedra studií občanské společnostics_CZ
dc.description.departmentDepartment of Civil Society Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId128334
dc.title.translatedThe involvement of civil society organizations in senior protection against Shows and Eventsen_US
dc.contributor.refereeDohnalová, Marie
dc.identifier.aleph001937915
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineStudia občanského sektorucs_CZ
thesis.degree.disciplineCivil Sector Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
thesis.degree.programHumanitiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra studií občanské společnostics_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Civil Society Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csStudia občanského sektorucs_CZ
uk.degree-discipline.enCivil Sector Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csi Abstract This Thesis reacts at the lack of knowledge about the experience of consumer and senior civil society organisation (CSO) with direct marketing in the Czech Republic. This work describes a wide range of their activities, experience and trends at this area and identifies two main topics: increasing or stagnating numbers of betrayed persons and the social isolation of seniors. Based on same of the common feature of both problems, this thesis shows some common roots of both these problems, mainly the narrow specialization in the chosen fields and necessity of reinforcement of interdisciplinary and instrumental cooperation.cs_CZ
uk.abstract.enTato diplomová práce reaguje na chybějící poznatky o zkušenostech spotřebitelských a seniorských organizací občanské společnosti (OOS), které se zapojují do řešení problema- tiky předváděcích akcí v ČR. Práce popisuje široké spektrum aktivit OOS přímo i nepřímo působících proti fenoménu předváděcích akcí; přibližuje zkušenosti z odlišných tematických okruhů, na základě kterých identifikuje dvě hlavní témata, která i nadále negativně působí: stagnující či stoupající počty nově podvedených osob a sociální osamělost seniorů. Na základě některých společných rysů obou problémů práce upozorňuje na některé společné kořeny obou problémů, na dosavadní, zpravidla úzkou specializaci ve zvolených oborech a nezbytnost mezioborové a instrumentální spolupráce.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra studií občanské společnostics_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990019379150106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV