dc.contributor.advisor | Mertin, Václav | |
dc.creator | Papoušková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-05-27T02:07:12Z | |
dc.date.available | 2017-05-27T02:07:12Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/67122 | |
dc.description.abstract | Má bakalářská práce nese název "Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování". Jedná se o literárně - přehledovou studii této problematiky a návrh výzkumu navazující na východiska teoretické části práce. Ta je rozdělena do třech celků. První se zabývá edukačními potřebami žáků (ve smyslu potřeb všech žáků). Druhý vymezuje skupinu žáků, které označujeme jako "žáky s problémy v chování". Třetí celek analyzuje jejich edukační potřeby. Ze závěrů uvedených částí práce vyplývá nutnost zaměřit se na vytvoření takového prostředí ve škole, které bude problémům v chování žáků předcházet. Mapováním metod, jak toho docílit, se zabývá předkládaný návrh výzkumu. Klíčová slova: Problémy v chování, Poruchy chování, Edukační potřeby, Inkluze | cs_CZ |
dc.description.abstract | My bachelor's thesis is entitled "Analysis of the educational needs of pupils with behavioral problems". It iconsists of a literary survey of the field and a research proposal following the conclusions of the theoretical part of the work. Last mentioned is divided into three parts. The first one is dealing with educational needs of students (meaning needs of all pupils). The second one defines a group of students, which we refer to as "students with behavioral problems." And the third part analyzes their educational needs. Results of mentioned parts imply the need to focus on creating an school environment, which will prevent behavioral problems of pupils. Presented research proposal deals with mapping ways of doing that. Keywords: Problem behavior, Behavioral disorders, Educational needs, Inclusion | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Problémy v chování | cs_CZ |
dc.subject | Poruchy chování | cs_CZ |
dc.subject | Edukační potřeby | cs_CZ |
dc.subject | Inkluze | cs_CZ |
dc.subject | Problem behavior | en_US |
dc.subject | Behavioral disorders | en_US |
dc.subject | Educational needs | en_US |
dc.subject | Inclusion | en_US |
dc.title | Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2014 | |
dcterms.dateAccepted | 2014-06-23 | |
dc.description.department | Department of Psychology | en_US |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.identifier.repId | 123687 | |
dc.title.translated | Analysis of the educational needs of pupils with behavioral problems | en_US |
dc.contributor.referee | Čáp, David | |
dc.identifier.aleph | 001785683 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Psychology | en_US |
thesis.degree.program | Psychologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Psychology | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra psychologie | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Psychology | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Psychology | en_US |
uk.degree-program.cs | Psychologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Psychology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Má bakalářská práce nese název "Analýza edukačních potřeb žáků s problémy v chování". Jedná se o literárně - přehledovou studii této problematiky a návrh výzkumu navazující na východiska teoretické části práce. Ta je rozdělena do třech celků. První se zabývá edukačními potřebami žáků (ve smyslu potřeb všech žáků). Druhý vymezuje skupinu žáků, které označujeme jako "žáky s problémy v chování". Třetí celek analyzuje jejich edukační potřeby. Ze závěrů uvedených částí práce vyplývá nutnost zaměřit se na vytvoření takového prostředí ve škole, které bude problémům v chování žáků předcházet. Mapováním metod, jak toho docílit, se zabývá předkládaný návrh výzkumu. Klíčová slova: Problémy v chování, Poruchy chování, Edukační potřeby, Inkluze | cs_CZ |
uk.abstract.en | My bachelor's thesis is entitled "Analysis of the educational needs of pupils with behavioral problems". It iconsists of a literary survey of the field and a research proposal following the conclusions of the theoretical part of the work. Last mentioned is divided into three parts. The first one is dealing with educational needs of students (meaning needs of all pupils). The second one defines a group of students, which we refer to as "students with behavioral problems." And the third part analyzes their educational needs. Results of mentioned parts imply the need to focus on creating an school environment, which will prevent behavioral problems of pupils. Presented research proposal deals with mapping ways of doing that. Keywords: Problem behavior, Behavioral disorders, Educational needs, Inclusion | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990017856830106986 | |