Zařazování e-learningových aktivit do vyučování matematice na střední škole
Use of e-learning activities in mathematics lessons at the upper secondary schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/66721Identifikátory
SIS: 143520
Kolekce
- Kvalifikační práce [18094]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jančařík, Antonín
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy - matematika
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
19. 5. 2015
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
e-learning, vyučování matematice na SŠKlíčová slova (anglicky)
e-learning, mathematics teaching at the upper secondary levelDiplomová práce je zaměřena na zařazování e-learningových forem do vyučování matematice na střední škole. Jejím cílem je ukázat možnost, jak může být e-learning využit ve vyučování. Jsou zde vymezeny obecné pojmy týkající se e-learningu. Dále práce obsahuje popis e-learningového nástroje Túúdle a výukového materiálu použitého v projektu, který se zabývá definicí a základními vlastnostmi funkce. Další materiál (vlastnosti funkce, lineární a kvadratické funkce) jsou uvedeny v příloze na DVD. V závěru se práce věnuje zhodnocení vlastních zkušeností, zkušeností dalších učitelů a samotných žáků při zařazování e-learningu do výuky na konkrétní střední škole. Klíčová slova: e-learning, Túúdle, vyučování matematice
The aim of this thesis is implementation of e-learning activities to teaching mathematics at an upper Secondary school. The thesis first defines the general concepts related to e-learning and describes Túúdle tools, presents materials used in the project - the definition and basic characteristics of functions. The other materials (function characteristics, linear function, quadratic function) are included on the DVD. The final part of the thesis presents evaluation of the author's as well as other teachers' and pupils' experience with e-learning in teaching at one upper secondary school. Keywords: e-learning, Túúdle, mathematics education